"Der Mann isst den Fisch."

Çeviri:Adam balığı yiyor.

November 14, 2016

9 Yorum


aykuttarfan

Erkek dedim kabul etmedi adam erkek ne fark eder

November 14, 2016

Seyma65

Den belirli bi nesneyi gosteriyor olmalı. Bu yüzden balığı oldu. İngilizce'deki the gbi

May 20, 2017

Ichbinmann13

Balık yazdım yanlış dedi sonra yine sordu düzelttim

June 15, 2017

Hasan.Tavli

adam balık yiyor dedim kabul etmedi

July 19, 2017

Melisa895738

Bende ayni sekilde

February 5, 2019

berfo18

Hiçbirini kabul etmiyor.bu basit cümlenin bilmediğimiz bir gizli anlamı mı var?

August 1, 2017

melike396687

Adam balık yer dedim ama adam balığı yer demekmiş anlamı fark eder mi ki benim dedigimde dogru degilmi

September 20, 2017

Baxshiyev

adam balik yer neden olmaz?

July 28, 2018

SteffiBookworm

Adam balık yer = Der Mann isst Fisch / einen Fisch / Fische. (Herhangi balik)
Adam balığı yer -
Der Man isst den Fisch.

July 29, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.