Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Ta značka je slavná svou inzercí."

Překlad:The brand is famous for its advertising.

před 1 rokem

10 komentářů


Frantik7

why not adds?

před 1 rokem

gramla

Nešla by v tomto případě použít předložka "by" místo "for"?

před 1 rokem

333skpp333ss
333skpp333ss

Proc to neuznava it is.ale pouze its.dekuji

před 1 rokem

eznkovRena

protože to neni it is -TO JE ale its - JEJí, tedy TU inzerci/ je slavná pro svou inzerci/

před 1 rokem

Jirka3gedK

It is znamená to je, its znamená svou. Jedná se o stejný tvar zájmena jako například hers nebo his.

před 7 měsíci

Eva781408

je spatna moznost : "the brand is famous due its advertising" ??

před 11 měsíci

alexander.pesak

the brand is famous for its advertisment?

před 9 měsíci

melda799179

proč je slovo advertising jediné přípustné pro inzerci, přestože ve slovníku je těch překladů několik? Žádná alternativa mi zatím neprošla

před 9 měsíci

jarinTrn

Prosím o zařazení možnosti "the brand is famous for its advertisement"

před 7 měsíci

Jenda24

Lze v tomto pripade pouzit misto brand slovo trademark?

před 7 měsíci