"Summerisover."

Çeviri:Yaz bitti.

4 yıl önce

45 Yorum


OzgeBeydag

Yaz sona erdi neden doğru kabul edilmiyor acaba

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

dogrudur, alternatifleri raporlayin

4 yıl önce

libentina

eğer "over" am, is, are gibi yardımcı fiillerle kullanılmışsa sıfat olarak kullanılmış demektir diyebilir miyiz? birebir aynı değil ama 'bitmiş(=sıfat) yaz' gibi düşünsek? mesela i am finished yerine i have finished deseydi bi action olması gerekiodu. ya da ikisinde de action var ama amerikan ve ingiliz grammer farkı? üf kafam karıştı.

3 yıl önce

podious

".... is over" kalıp bir cümledir.

4 yıl önce

ihsanko

bu kalıp geçmiş zaman mı oluyor

4 yıl önce

Yasemin191816

... is over = bitti Biten bir olayın geniş veya şimdiki zamanı düşünülemez , mantık hatası oluşur .

5 ay önce

KenanKARAG1

örneğin yaz mevsiminin son günlerindeyiz. bu durumda "yaz bitiyor" cümlesi nasıl kurulur.

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

the summer is ending

3 yıl önce

KenanKARAG1

Teşekkür ederim.

3 yıl önce

BarisTarma2

The summer is over, derken the olmamalıdır diyor.Siz the summer is ending dediniz the yanlış mi.

2 yıl önce

e.fiski

geniş zaman konusu işlenirken geçmiş zaman cümlesi... mantıksız.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Türkcedeki degil Ingilizcedeki genis zamani ögreniyoruz ve bu cümle Ingilizcede genis zamanda

4 yıl önce

husonet

Peki am are da kullanılabilirmi

3 yıl önce

SevgihanKy

Be over: bitmek, bitmiş olmak. 'Yaz biter' veya 'yaz bitmiş olur'

1 ay önce

Atilla90

Game over kullanımına bakarsak bence "summer is over" için yaz bitmiş diyip "overı"n sıfat anlamını korumak lazım.

3 yıl önce

yalcinkara

"Kış geçti, öksürük haplarıyla geçti cumartesi" i. Özel

4 yıl önce

Smyy9Walkingdead

Winter is coming...

4 ay önce

drumut48

Peki "yaz biter" demek istersek??

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

summer ends

4 yıl önce

Hassan35

Ben doğru derim bende öyle yazdım ama kabul etmedi

3 yıl önce

yalcinkara

"Yaz gecti"

4 yıl önce

Nisa1183

Over üzerinde demek amaa

2 yıl önce

Erdemrek

Winter is coming !

2 yıl önce

orcunozbay35

malesef bitti...

1 yıl önce

SenaUcar3542

Maalesef ki bitti :(

3 ay önce

postaci82

neden yaz geçti olmuyor?

4 yıl önce

Hassan35

Bence yaz bitti yanlış olmuş. Yaz biter doğru gibi.

3 yıl önce

firatocal

yaz sona erdi kesinlikle doğru olmalı...

3 yıl önce

akifb

yaz geçti tabiri de uygun olması gerekir, geçmek Türkçe de dönemin geçmesi bitmesi anlamına da gelir, over bir kalıp cümledir haklısınız ama Türkçe'de bitti bir kalıp cümle değildir,

2 yıl önce

ArgonProdu

Lakin Türkçe ve İngilizce farklı diller. Eğer İngilizce öğrenmek istiyorsan önce İngilizce kültürünü öğrenmen gerekir. Türkçe'deki eş anlamlı bir çok sözcük İngilizce'de farklı durumlarda kullanılıyor.

2 ay önce

Mehmeteri2

Yaz biter

2 yıl önce

ErolTopuz

yaz sona erdi

2 yıl önce

nejdet_

yaz geçti dedim kabul etmedi

2 yıl önce

nejdet58

yaz gecti dedim ama bitti diyor . bitti başka yazılması gerekmiyor mu

1 yıl önce

Sinem380649

Yaz bitti değil mi niye olmuyor ... Bazen bu sorunu yapıyor .

1 yıl önce

Gntu9
Gntu9

In nord sünd and west

1 yıl önce

doukanRES

Bİz göremeden güneşi

1 yıl önce

desthur

"Yaz geçti" kabul edilebilir mi?

1 yıl önce

incikin_
incikin_

Ben de kabul edilebileceğini düşünüyorum; ama cümlenizin tam karşılığı "The summer has passed." de olabilir. (Present perfect tense: have V3 / has V3)

1 yıl önce

Arif4English

Yaz geçti dedim kabul etmedi!

1 yıl önce

Emir945618

Allah korusun

11 ay önce

emalpya656

Gi

6 ay önce

VeyselCan318553

Allah korusun

5 ay önce

bahar2899

yaz bitti nasil yanlis olur

2 ay önce

DoganLokman

Yüzümüze vurmasanız olmuyordu değil mi? :)

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.