1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Summer is over."

"Summer is over."

Çeviri:Yaz bitti.

February 19, 2014

25 Yorum


OzgeBeydag

Yaz sona erdi neden doğru kabul edilmiyor acaba


Selcen_Ozturk

dogrudur, alternatifleri raporlayin


libentina

eğer "over" am, is, are gibi yardımcı fiillerle kullanılmışsa sıfat olarak kullanılmış demektir diyebilir miyiz? birebir aynı değil ama 'bitmiş(=sıfat) yaz' gibi düşünsek? mesela i am finished yerine i have finished deseydi bi action olması gerekiodu. ya da ikisinde de action var ama amerikan ve ingiliz grammer farkı? üf kafam karıştı.


podious

".... is over" kalıp bir cümledir.


ihsanko

bu kalıp geçmiş zaman mı oluyor


Yasemin191816

... is over = bitti Biten bir olayın geniş veya şimdiki zamanı düşünülemez , mantık hatası oluşur .


KenanKARAG1

örneğin yaz mevsiminin son günlerindeyiz. bu durumda "yaz bitiyor" cümlesi nasıl kurulur.


Selcen_Ozturk

the summer is ending


Atilla90

Game over kullanımına bakarsak bence "summer is over" için yaz bitmiş diyip "overı"n sıfat anlamını korumak lazım.


e.fiski

geniş zaman konusu işlenirken geçmiş zaman cümlesi... mantıksız.


Selcen_Ozturk

Türkcedeki degil Ingilizcedeki genis zamani ögreniyoruz ve bu cümle Ingilizcede genis zamanda


husonet

Peki am are da kullanılabilirmi


yalcinkara

"Kış geçti, öksürük haplarıyla geçti cumartesi" i. Özel


drumut48

Peki "yaz biter" demek istersek??


Nisa1183

Over üzerinde demek amaa


Erdemrek

Winter is coming !


SenaUcar3542

Maalesef ki bitti :(


Smart0Man

Summer güneşli degilmiydi bu dil ogrenme bana göre degil ya


_otobite_

Over ile finish arasındaki fark ne?


ersintopu1

Sesi yanliş duyan bi benim heralde summer in okunuşunu, tommir is ovır gibi bir şey duydum neyse...

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.