1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Summer is over."

"Summer is over."

Çeviri:Yaz bitti.

February 19, 2014

44 Yorum


OzgeBeydag

Yaz sona erdi neden doğru kabul edilmiyor acaba


Selcen_Ozturk

dogrudur, alternatifleri raporlayin


libentina

eğer "over" am, is, are gibi yardımcı fiillerle kullanılmışsa sıfat olarak kullanılmış demektir diyebilir miyiz? birebir aynı değil ama 'bitmiş(=sıfat) yaz' gibi düşünsek? mesela i am finished yerine i have finished deseydi bi action olması gerekiodu. ya da ikisinde de action var ama amerikan ve ingiliz grammer farkı? üf kafam karıştı.


DiJwAr1313

nasil raporlaniyor yardimci olabilirmissin ben "yaz bitti " diye yazdim yinede kabul etmedi


army4ever4bts

"Yaz bitti"yerine duyduğunuz gibi yani ingilizce olarak"summer is over"yazarsanız emin olun kabul edecektir


Nurn314198

Bitti daha uygun oluyor


EmelnalpDa

Cunku türkçe yazmissin


DiJwAr1313

ben yaz bitti dememe ragmen yinede kabul etmedi :))


hira148123

cevap yaz bitti olması gerek ama aslında kabul etmesi lazim di


beyzaa8140

Onu ingilizce yazacaktınız çünkü


army4ever4bts

Doğru kabul etmemesinin nedeni kadının dediği şeyi yani"summer is over"ı ingilizce olarak yazmamanızdır bu tür alıştırmalarda kadının söylediği şeyi direkt ingilizce yazmalısınız türkçe yazarsanız tabiiki kabul etmez


podious

".... is over" kalıp bir cümledir.


ihsanko

bu kalıp geçmiş zaman mı oluyor


Yasemin191816

... is over = bitti Biten bir olayın geniş veya şimdiki zamanı düşünülemez , mantık hatası oluşur .


KenanKARAG1

örneğin yaz mevsiminin son günlerindeyiz. bu durumda "yaz bitiyor" cümlesi nasıl kurulur.


Atilla90

Game over kullanımına bakarsak bence "summer is over" için yaz bitmiş diyip "overı"n sıfat anlamını korumak lazım.


e.fiski

geniş zaman konusu işlenirken geçmiş zaman cümlesi... mantıksız.


Selcen_Ozturk

Türkcedeki degil Ingilizcedeki genis zamani ögreniyoruz ve bu cümle Ingilizcede genis zamanda


husonet

Peki am are da kullanılabilirmi


drumut48

Peki "yaz biter" demek istersek??


MetinCebec

Sözlüğe baktım, "over" bitmiş, "is over" bitti anlamına geliyor.


beyzaa8140

Anlamayanlar için söylüyorum duyduğunuz şeyi yazın diyor yani ingilizce bir şekilde :)


yalcinkara

"Kış geçti, öksürük haplarıyla geçti cumartesi" i. Özel


Hassan35

Bence yaz bitti yanlış olmuş. Yaz biter doğru gibi.


Nisa1183

Over üzerinde demek amaa


Erdemrek

Winter is coming !


SenaUcar3542

Maalesef ki bitti :(


Fearlesso_O

Summer güneşli degilmiydi bu dil ogrenme bana göre degil ya


_otobite_

Over ile finish arasındaki fark ne?


ersintopu1

Sesi yanliş duyan bi benim heralde summer in okunuşunu, tommir is ovır gibi bir şey duydum neyse...


Muhammedin981023

Over ne demek bilen varmı


Muhammedin981023

Over ne demek bilen varmı


turkmaxi

Yaz bitiyor olmaz mı yani


sma569352

Hayırrr bitmesinn


team1907

game over gibi düşünün ordan aklınıza gelir


pembemakaron35

~ Yaz bitti <sub> </sub> Biz göremeden güneşi ~

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.