A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ezek a ruháim."

Fordítás:These are my clothes.

4 éve

7 hozzászólás


Gyorgyike

these are my dresses mondatot nem fogadja el ki tudja megmagyarázni, hogy miért? köszi

4 éve

V_Gabor
V_Gabor

Vannak körülmények, amikor ez is helyes lehet, de ha általánosságban beszélünk a ruhákról, akkor az "clothes". Pl. mosógépbe ruhát nem raknak "dress" kifejezéssel, az furcsán hangzik.

4 éve

PtrGlys

Az a baj, hogy igazad van, de máskor meg másra tanít a program... és attól mert furcsán hangzik, még nem lesz rossz... fordítok én itt olyan furcsa mondatokat, hogy ihhaj...

4 éve

V_Gabor
V_Gabor

Annak pedig az az célja, hogy megragadjon benned. Németben még cifrább mondatok is vannak. Némelyik szinte vers. :)

4 éve

PtrGlys

Értem amit mondasz, de az a baj, hogy máskor ezt a szokást meg bünteti a program és nagyon bosszantó, hogy úgy vesztesz életet, kezdesz újra leckét, hogy tudod, hogy jó volt a válaszod, sőt, egyeseket biztos, hogy elbizonytalanít és abban se lesznek biztosak, amit tegnap még tudtak és jól tudtak.

4 éve

V_Gabor
V_Gabor

Még béta a program, ha valami tuti jó szerinted, akkor jelentsd be.

Ha 2-3x gyakorolod, utána tudni fogod. Ez a cél! :)

4 éve

KalmrKornl

Nem fogadja el a these my clothes -t.

2 éve