1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Which plates are dirty?"

"Which plates are dirty?"

Fordítás:Mely tányérok piszkosak?

February 19, 2014

10 hozzászólás


miskei

Nekem a piszkosok idegenül hangzik, én a piszkosak-at díjaznám


Jpiroska

Én meg annak, ha az lenne, koszosak, nem koszosok.


bagoly128

Magyarul úgy mondják, hogy melyik tányér piszkos. Még akkor is, ha egynél több van.


Shibelion

De ne csak rinyáljatok, tegyetek is ellene, jelentsétek az ilyen hibákat. :)


dortnbstrd

a "Melyek a koszos tányérok?"-at nem fogadta el.. van tipp, hogy miért?


Maminti.

Mert az eredeti mondatban nincs névelő.


GGABI2

mert akkor ez lenne az angol mondat: Which are the dirty plates?


Bekesi52

Jelentettem: szerintem jó: piszkosak, koszosak


Mria795705

az én válaszom tökéletes, maguk nem tudnak magyarul


Franci301086

Nézz rá és megtudod.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.