"Which plates are dirty?"

Fordítás:Mely tányérok piszkosak?

February 19, 2014

9 hozzászólás


miskei

Nekem a piszkosok idegenül hangzik, én a piszkosak-at díjaznám

February 19, 2014

Jpiroska

Én meg annak, ha az lenne, koszosak, nem koszosok.

February 20, 2014

bagoly128

Magyarul úgy mondják, hogy melyik tányér piszkos. Még akkor is, ha egynél több van.

May 5, 2018

Shibelion

De ne csak rinyáljatok, tegyetek is ellene, jelentsétek az ilyen hibákat. :)

February 25, 2014

dortnbstrd

a "Melyek a koszos tányérok?"-at nem fogadta el.. van tipp, hogy miért?

March 13, 2014

Maminti.

Mert az eredeti mondatban nincs névelő.

March 15, 2014

GGABI2

mert akkor ez lenne az angol mondat: Which are the dirty plates?

October 2, 2014

Bekesi52

Jelentettem: szerintem jó: piszkosak, koszosak

April 1, 2014

Mria795705

az én válaszom tökéletes, maguk nem tudnak magyarul

November 25, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.