"Which plates are dirty?"

Fordítás:Mely tányérok piszkosak?

4 éve

9 hozzászólás


miskei
miskei

Nekem a piszkosok idegenül hangzik, én a piszkosak-at díjaznám

4 éve

Jpiroska

Én meg annak, ha az lenne, koszosak, nem koszosok.

4 éve

Shibelion

De ne csak rinyáljatok, tegyetek is ellene, jelentsétek az ilyen hibákat. :)

4 éve

bagoly128
bagoly128

Magyarul úgy mondják, hogy melyik tányér piszkos. Még akkor is, ha egynél több van.

7 hónapja

dortnbstrd

a "Melyek a koszos tányérok?"-at nem fogadta el.. van tipp, hogy miért?

4 éve

Maminti.
Maminti.

Mert az eredeti mondatban nincs névelő.

4 éve

GGABI2

mert akkor ez lenne az angol mondat: Which are the dirty plates?

4 éve

Bekesi52

Jelentettem: szerintem jó: piszkosak, koszosak

4 éve

Mria795705

az én válaszom tökéletes, maguk nem tudnak magyarul

2 hete
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.