1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She wants to improve her Eng…

"She wants to improve her English."

Fordítás:Fejleszteni szeretné az angoltudását.

February 19, 2014

16 hozzászólás


szeva50

A magyar nyelv ennél értelmesebb, az angol (nyelv)tudását lehet javítani. Nagyon erőszakolt az "angolját".


V_Gabor

A "Javítani szeretné az angol nyelvtudását." valóban jobban hangzik, akkor viszont azok reklamálhatnának jogosan, akik "angolját"-nak fordították.

Egyébként a fenti visszafordítva angolra már így hangzana: "She wants to improve her English language (skills)." Szóval két élű dolog ez.


szeva50

Igazad van, de ezért kellett volna alternatívaként megjeleníteni "magyarul".


nyusziagyar

Így van, általában több megoldást fogad el.


Paperfox1

Want - akar, would like - szeretne. A would önmagában a feltételt adja meg. Pl.: I would go - Mennék. I want to go - Menni akarok.


Paperfox1

Ha azt mondjuk, hogy I would like to go, akkor az már azt jelenti, hogy szeretnék menni.


jokutine

A "fejleszteni" szót "fejeszteni"-re akarja javítani!


realrill

nekem is alahuzta a fejleszteni szot a valaszomban...


Levente5

most akkor a "wants" akarja vagy szeretné? jó volt a megoldásom csak nem világos mert kiírta azt hogy a "szeretné" is jó


miklos44

A "Tovább akarja fejleszteni az angol tudását." miért nem jó?


tcsaba333

Két példával ezelőtt nem fogadta el a "Javítani szeretné az angolját." fordítást...Egyszer jó,egyszer nem jó?


EgetoPeter

Az "ő javítani akar az angol nyelvtudásán" fordítás miért is nem jó?


GrdosMari

miért nem jó hogy ki akarja javítani


Simike822

Angoltudását egybeírva?


Katalin5246

No tessék! Most meg már az "angoltudását" a jó, és nem az" angolját"

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.