A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Do you want me to repeat it?"

Fordítás:Akarod, hogy megismételjem?

4 éve

14 hozzászólás


caissa86

Ahogy látom, a want hol ezt jelenti hol azt, de általában mindkettő jó. Igazából ha udvariast akarunk akkor would like

4 éve

szeva50

Az előző kérdésben még működött az udvarias forma: szeretnéd ! Alternatívának használnia kellene a rendszernek!!!

4 éve

anitagold

Akarod, hogy elismételjem? - ezt miért nem fogadja el? Az első szinteken még elég jó a program, de itt már rengeteg elírást és hibát tartalmaz. Kár érte.

4 éve

Harga
Harga

Jelezd nekik, azzal is javítod.

4 éve

Scheril1

Már elfogadják válasznak!! Gondolom jelentetted!

3 éve

Pocsai2

Kérdeznék, remélem nem ostobaságot, csak nem világos. Ugye angolban kötött a szórend. Akkor miért kerül a want és a to szócska közé a me? A peldaban: do you want me to. Miért nem do you want to me???? Válaszokat elore is koszonom. Ha van idod ide is elkuldhetned enkidu79 @ gmail.com köszi

2 éve

Bogoj
Bogoj

a 'to' itt nem a 'me'-hez kapcsolódik, hanem a 'repeat'-hez

2 éve

butus
butus

Magyarul talán úgy hangzana, hogy "Azt szeretnéd tőlem, hogy megismételjem?" vagy "Meg szeretnéd velem ismételtetni?" A magyar (ha nem hangsúlyos) egyszerűen kihagyja a velem, tőlem szavakat. http://www.talkenglish.com/lessondetails.aspx?ALID=2062

2 éve

Bogoj
Bogoj

"meg akarod nekem ismételni?" ez nem jó, de nem tudom, miért. akkor ezt hogy kéne?

3 éve

butus
butus

És azt hogy fordítom, hogy "El akarod ismételni nekem?"

3 éve

nyusziagyar

Do you want to repeat it to me?-azt hiszem, de majd egy nagyobb gyakorlattal rendelkező valaki majd kijavítja. ;)

3 éve

butus
butus

Köszönöm.

3 éve

Adrienn912857

Do you want that I repeat it? Ez így nem megfelelő?

2 éve

Katalin5246

Hát bajok vannak ennek a mondatnak a fordításával. Képtelen vagyok megadni a helyes választ, mivel minden alkalommal más-más a helyes válasz, Segítsetek jó választ adni.Köszi

2 hónapja