1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Ez általában fehér."

"Ez általában fehér."

Fordítás:In general it is white.

February 19, 2014

11 hozzászólás


Xelph

Az ,,in general" és a ,,usually" is mondat végén vagy elején van.

In general it is white. It is white in general. Usually it is white. It is white usually.


Fancsalka

It usually is white. Usually alany és állítmány között jó helyen van, én azt tanultam és előző mondatban jó is volt úgy, ezt nem fogadta el, mondat elejére tette a usually-t. Valaki meg tudná mondani, h rosszul tudom vagy a jelenteni való-e? Köszi :)


LacGla

Szerintem is jónak kéne így lennie...


ReginaFle

it is in general white miért nem jó?


V_Gabor

Szórend miatt. Az "It is white in general." viszont jó.


BernadettH1

Bakker,elöször ùgy akartam írni!


Bagyes

This generally is white. Ez nem jó? Xelph: amit Te írsz az kőbevésett nyelvtani szabály?


Xelph

Nem kőbevésett; nem tudom, hogy a valóéletben mennyire tartják be a különbözö angolnyelvűek a szabályokat; de az angol nyelvtan szerint bizonyos határozók a mondat elején/végén állnak, bizonyos határozók pedig beékelődnek az alany és az állítmány közé. Az angol és a német nyelvben szigorúan kötött a szórend, nem úgy; mint a latinban és a magyarban, ahol kicsit lazább.


Bagyes

Köszönöm


corvusnotus

Szerintem.... Jó volt a válaszom... A szórendiségnek itt nincs jelentősége


AnyuUgyes

Mikor kell usualy vagy in general

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.