"It is not a fair."

Μετάφραση:Αυτό δεν είναι ένα πανηγύρι.

November 14, 2016

6 σχόλια


2OnT2

Στη συγκεκριμένη περίπτωση το "fair" σημαίνει άδικο.

November 14, 2016

D_..
Mod

    Στη συγκεκριμένη περίπτωση fair σημαίνει παζάρι γιατί έχει άρθρο μπροστά του. Τα επίθετα είναι fair=δίκαιο και unfair=άδικο.

    November 15, 2016

gAhs12

    Δεν χρησιμοποιούμαι το fair και σαν εκθεση? International fair

    June 14, 2018

Nasia982033

    Δεν είναι ένα πανηγύρι. Πού βλέπεις το λάθος???

    April 21, 2019

EQp62

    http://prntscr.com/mp57t9

    Τελικα σημαινει παζαρι ή μονο πανηγυρι????

    February 23, 2019

zoi915717

    Μα το γράφω σωστά και μου το βγάζει λάθος

    May 4, 2019
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.