1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "It is not a fair."

"It is not a fair."

Μετάφραση:Αυτό δεν είναι ένα πανηγύρι.

November 14, 2016

6 σχόλια


2OnT2

Στη συγκεκριμένη περίπτωση το "fair" σημαίνει άδικο.


D_..

Στη συγκεκριμένη περίπτωση fair σημαίνει παζάρι γιατί έχει άρθρο μπροστά του. Τα επίθετα είναι fair=δίκαιο και unfair=άδικο.


gAhs12

Δεν χρησιμοποιούμαι το fair και σαν εκθεση? International fair


Nasia982033

Δεν είναι ένα πανηγύρι. Πού βλέπεις το λάθος???


ApolloniosK

http://prntscr.com/mp57t9

Τελικα σημαινει παζαρι ή μονο πανηγυρι????


zoi915717

Μα το γράφω σωστά και μου το βγάζει λάθος

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.