"Myscissorsareinmycoat."

Fordítás:Az ollóm a kabátomban van.

4 éve

34 hozzászólás


Istva1

Egyébként gyakori mondat: az olló, a horgászbot és a strandpapucs a kabátomban van.

4 éve

aptg.gabi

Teljesen életszerű, ezek a legritkább esetben hiányoznak a zsebemből! :D

4 éve

fectroll
fectroll

So what?

4 éve

Dzsilda
Dzsilda

:-))

4 éve

BeZo52
BeZo52

:D :D :D

1 hete

fectroll
fectroll

Akkor megint leírom: Ha a mondat nem életszerű, akkor nem fordítod le? Ezzel is megmutatva tüntetőleg, hogy mivel ilyen nem nagyon van, ezért nem vagy hajlandó lefordítani, s ezért ne is vonjon le a rendszer életet, igaz????

3 éve

Istva1

Nem igaz. Csak azt mondom, hogy nem több szellemi befektetés olyan mondatokat lefordíttatni a tanulókkal, amiket majd az életben is használni tudnak.

3 éve

puskaskati

:D

4 éve

Dzsilda
Dzsilda

a megoldásban egyes számban van az olló, és akkor nem are hanem is - persze ha kezdő létemre jól gondolom

4 éve

LszlGyrgy

Az olló a két szára miatt eleve többes szám, mint a nadrág a szárai miatt

4 éve

Dzsilda
Dzsilda

köszi!

4 éve

FaNyuvo

Nah ezt nem gondoltam volna :-) En is azt hittem, hogy hibas a mondat

4 éve

tomyyka

Viszont itt "are"-l szerepel tehát ollók, nem pedig egy olló

3 éve

Maci1946

Nem!

1 hónapja

BeZo52
BeZo52

De akkor hogyan különböztetem meg azt, hogy egy olló vagy több olló van a kabátomban, ugyanebben a mondatban?

1 hete

Zutemy
Zutemy

Nem, nem. Az ollo is ugy viselkedik mint a nadrag a ket szárával, vagy mint a szemüveg a két szárával. Mindig tobbesszam. Trousers-nek mondjuk pedig csak egy nadragrol beszelunkm ha ki akarjuk fejezni h tobb nadrag, akkor two trousers (ket nadrag [nem ket nadragOK]), vagy both of my trousers (mindket nadragom[nem pedig mindket nadragJAIM]).

3 éve

gabomamo

csak kérdezem, honnan lehet tudni, hogy egy ollóról van szó, vagy többről, ha mindig többesszámban használjuk

4 éve

zetorka

Sehonnan

3 éve

narancs12

Igen,én is jobban örülnék,ha a mindennapi élet lenne jelen a mondatokban. Az ollóval szabjak,vagy legyen a manikűrkészletemben.

3 éve

Levente.Farkas

Mint a szemüveg is csak többesszámban létezik angolul (glasses).

3 éve

OrsolyaOsv

Pont ugyanazt irtam mint a megfejtes megis hibanak jelezte

3 éve

Zutemy
Zutemy

Ha azt akarjuk mondani hogy tobb ollom van, pl 3 akkor : I have three scissors in my coat.

3 éve

Csongi290962

Az veszélyes lehet

2 éve

Tamas51

Calm down! It's not it.

2 éve

batinthesun

En is mindig ott tartom!

1 éve

ZnDogi

:)

1 éve

Barnus14

Elfogatta azt, hogy az ollóm a kabátomba' van

1 éve

Dzsilda
Dzsilda

elfogadta, hogy a kabátomban ... egyébként ügyes vagy Barnus!

1 éve

Judit239080

Rég szórakoztam ilyen jól az olló, vagy ollók szárán, ami rendkívül fontos kérdés! Köszönet érte!

3 hete

KrolyBencz

Talán úgy jobb lenne, hogy : az ollóim a kabátomban vannak.

1 éve

Tamas51

Arra gondolsz, hogy jobb ha az embernek több ollója is van? Van benne valami igazság.

1 éve

Solt101

Szóval akkor hogyan tudom megértetni a másik féllel, hogy több ollóm van, vagy csak 1 db ollóm van 2 db szárral és a cuki angol többes számban? :-)

1 éve

Tamas51

Majd rákérdez ha annyira kíváncsi. Esetleg azt is mondhatod, szerintem, hogy I have some scissors in my coat. - Tudom, hogy ez nem szó szerint ugyanazt jelenti, ekkor életbe lép az első szabály és rákérdez. Esetleg azt is teheted, hogy pontosan megmondod, hogy hány db. ollód van a zsebedben.

1 éve

Barnus14

.

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.