"Iamserious."

Fordítás:Komolyan mondom.

4 éve

19 hozzászólás


petam1

Nem "komoly vagyok" a jelentése?

4 éve

Shibelion

Tükörfordításban igen. De ezt nem így kell. A következőket jelentheti: Komolyan mondom/Komolyan gondolom/Komolyan beszélek. Legutóbbi nincs még benne helyes megoldásként, de jelentve lett.

4 éve

AuroraBorealis_

Köszi. Ez olyan mint az : - I see. Ez sem feltétlen - Látom, inkább az - Értem. Jelenti a leggyakrabban

3 éve

TthKlmn

És akkor hogy írják, Komoly vagyok?Mert okoskodni lehet de példát is kellene mondani!

7 hónapja

sphere.2902

Szerintem is...

4 éve

munkamama

Egy ilyen kezdő angolos ezt nemigen tudja. Azért köszönöm a választ.

4 éve

munkamama

hol van itt a Mondom?

4 éve

nyusziagyar

Nincs benne angolul a "mondom", de a kifejezés ezt jelenti. Nem mindig a tükörfordítás fejezi ki legjobban a mondanivalót. :)

4 éve

TthKlmn

Hogy írják azt komoly vagyok?

7 hónapja

Simi-Doki

Nem viccelek. De most tényleg!

4 éve

Dante690922

Komoly vagyok. Ezt, hogy írják ?

4 éve

Shibelion

I'm serious. De az I have a straight face is jelentheti ezt.

4 éve

TthKlmn

Ez ugyan az mint az I am serious hol itt a komoly vagyok?

8 hónapja

eminens2

Komoly vagyok. Elfogadja: 2018.06.04.

7 hónapja

TthKlmn

Én vagyok komoly azaz komoly vagyok !

7 hónapja

91anitam

Biztos vagyok benne?

4 éve

Shibelion

No way.

4 éve

eminens2

I am sure.

10 hónapja

Sskadm

Veszélyes vagyok.

10 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.