"Shecomeshomeforavisit."

Fordítás:Látogatóba jön haza.

4 éve

18 hozzászólás


LiaBarber

A hazajön látogatóba miért nem elfogadható?

4 éve

brigittacsilla

Gondolom jelentetted. Köszi nekem már elfogadta.

4 éve

GyrgyCsepr

Látogatásra haza jön. Miért nem jó?

4 éve

BbeSzab

jön haza egy látogatáśa. neeem jó?

4 éve

aptg.gabi

Szerintem nagyon furi! Mondd ki hangosan többször! Érdekes. (és gondolom nem a kimaradt "R" betű miatt) :)

4 éve

fectroll
fectroll

"jön haza egy látogatáśa." Komolyan megkérdezted, hogy miért nem jó?

4 éve

timea.simk

Hazalátogat.Elfogadta .

3 éve

Breki33

hazajön egy látogatásért

4 éve

aptg.gabi

Csak kíváncsiságból, te így mondanád magyarul?

4 éve

Breki33

igen

4 éve

aptg.gabi

akkor jó :) én még életemben nem használtam így ezt a kifejezést, de attól még...

4 éve

Kincskereso

Nekem van egy 24 éves gyerekem. Ő már csak látogatóba jön haza

4 éve

aptg.gabi

Nem a látogatóba jön haza volt számomra zavaró, hnem a "látogatásért jön haza" variáció!

4 éve

JuditkaB

"Látogatni jön haza".

Az én gyerekem is. :))

Ezt is elfogadta.

3 éve

fectroll
fectroll

Ülj le, egyes!

4 éve

aptg.gabi

Látogatóba jön haza. Ezt is elfogadja már! :)

4 éve

JoeSzab
JoeSzab

Jön haza látogatásra! Duolingo kijavítja, kihagytál egy szót: Ő jön haza látogatásra. Nem hagytam ki semmilyen szót! Egyszerűen meg kellene tanulni magyarul! Mert aki a fordítást csinálta bizony híján van annak!

6 hónapja

AttilaRcz-

Hazajön meglátogatni (Nem fogadta el :/ )

2 hete
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.