A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"We are turtles."

Fordítás:Teknősök vagyunk.

4 éve

16 hozzászólás


Shibelion

"We are (the teen mutant ninja) turtles." Turtexcellent!

4 éve

aicps

A teknősbéka szó használata helytelen, mert két faj keveredik benne: a hüllők és a kétéltűek faja. A "teknősbéka" hüllő. És rendszertanilag helyes megnevezése: teknős.

4 éve

olmik

Aha. És a lódarázs?

2 éve

boglarkasomogyi

Igy igaz... helytelenul hasznaljak a teknisbekat

3 éve

Hanolka

Nagyon okos vagy, de ez nem állattan, nyelvtan

4 éve

Shibelion

Csakhogy ez nem egyszerűen nyelvtan, hanem nyelvtanfolyam. Amihez nem csak a nyelvtani dolgokban, de más szakterületeken lévőkben is némileg járatosnak kell lenni. Vagy legalább is sűrűn utánuk kell járni. Főleg az olyanoknak, amikben nem vagyunk biztosak.

Ez már nem csupán a nyelvtanfolyamra terjed ki: Lehet valaki nyelvtanból csillagos ötös, minden másból pedig értékelhetetlenül ostoba, és aztán ez utóbbiba így az is beletartozik. Mivel nem lehet úgy egy, például, német vagy angol tudományos/történelmi/irodalmi stb. jellegű szöveget lefordítani, ha nem konyítasz egy keveset az adott témához.

4 éve

boglarkasomogyi

Igy van... foleg h egyik nyelv sem konnyu ( a nemet kulonosen a der/die/das miatt)

3 éve

MuchaSara

No és? Keveredik a kettő. A teknősbéka nem béka, ezért kell egybeírni. (L.: a sárgarigó nem rigó, ezért egybeírjuk, a fekete rigó ellenben rigó, ezért különírjuk.

2 éve

.enci.00

Miért nem fogadja el azt hogy teknősök? miért kell kiírni hogy teknősbékák? Nem tök mindegy? Miért van teknősmacska?

4 éve

levente.fo

Nekem elfogadta a "teknősök,,-et.

4 éve

Lord_Raven

nekem is

3 éve

boglarkasomogyi

Nekem is

3 éve

szintia112

Tejes mertek ben azt mondja hogy children

3 éve

BernusVida

Szeritem is!!!!!!!

3 éve

NINI822933

Nem képes meghallani amit mondok!!!!!!

2 éve

VargaEmil1

Mi teknősbèkák vagyunk

2 éve