"We are turtles."

Fordítás:Teknősök vagyunk.

4 éve

13 hozzászólás


Shibelion

"We are (the teen mutant ninja) turtles." Turtexcellent!

4 éve

aicps

A teknősbéka szó használata helytelen, mert két faj keveredik benne: a hüllők és a kétéltűek faja. A "teknősbéka" hüllő. És rendszertanilag helyes megnevezése: teknős.

4 éve

olmik

Aha. És a lódarázs?

2 éve

boglarkasomogyi

Igy igaz... helytelenul hasznaljak a teknisbekat

3 éve

.enci.00

Miért nem fogadja el azt hogy teknősök? miért kell kiírni hogy teknősbékák? Nem tök mindegy? Miért van teknősmacska?

4 éve

levente.fo

Nekem elfogadta a "teknősök,,-et.

4 éve

Lord_Raven

nekem is

3 éve

boglarkasomogyi

Nekem is

3 éve

szintia112

Tejes mertek ben azt mondja hogy children

4 éve

BernusVida

Szeritem is!!!!!!!

3 éve

NINI822933

Nem képes meghallani amit mondok!!!!!!

2 éve

VargaEmil1

Mi teknősbèkák vagyunk

2 éve

Mudokon85

"Tini nindzsa harci teknős" ohh jeee :D

5 napja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.