"Ihr großer Rock ist rot."

Çeviri:Onun büyük eteği kırmızı.

November 15, 2016

6 Yorum


Eluvian_

"großer"daki "-er" ne olarak kullanılmış?

November 19, 2016

Selcen_Ozturk

Rock eril bir kelime (der Rock) o yüzden geliyor, artikel olmadığından

November 19, 2016

Eluvian_

Teşekkür ederim. Peki "Onun daha büyük olan eteği kırmızı." gibi bir cümle kurmak isteseydim nasıl olurdu?

November 20, 2016

mizinamo

Ihr größerer Rock ist rot.

groß "büyük" --> größer "daha büyük"

Burada + -er --> größerer

November 20, 2016

Eluvian_

Çok teşekkürler.

November 20, 2016

Gluslu0

ihr siz de aynı zamanda .sizin büyük eteğiniz kırmızıyı kabul etmedi neden

May 11, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.