A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A prezentációm két óra múlva következik."

Fordítás:My presentation is in two hours.

4 éve

3 hozzászólás


Sanyiapa

Ez az angol mondat nekem azt jelenti, hogy a prezentációm két órában van, ami persze érthetetlen, vagy két óráig tart, de semmiképpen sem derül ki, hogy két óra múlva következik. Én azt írtam, hogy: My presentation next two hours later. Persze nem fogadta el.

4 éve

aantos

"in two hours"="két óra múlva"-t is jelent. Ez így van szótárilag. "next" nem ige (akkor amúgy "nexts" lenne). "következő"-t jelent

4 éve

Touwer73

Én is ezt irtam...pech, nekem sem lett jó.

4 éve