"We work in the same department."

Fordítás:Ugyanazon az osztályon dolgozunk.

February 19, 2014

9 hozzászólás


brutus01

Azért nem on az elfogadott prepozíció, mert ha te egy területen belül vagy, és ebben a mondatban igen, akkor in-t használunk. Sokszor becsapós, hogy melyik elöljárót is kell használni.

February 28, 2014

ufonauta

Miért nem "on the same department" az ugyanazon az osztályon?

February 19, 2014

GyarmatiGyuri

Az "egyformát" sem...

September 26, 2014

sebaj_tobias

és az egyazont sem

October 6, 2014

Yvette867742

"Dolgozunk ugyanazon az osztályon" Kicsit meg van fordítva, de a Duolingonak nem tetszett így. Üdvözletem kedves Duo.

March 11, 2019

Mria795705

De hát előtte részlegnek fordította

April 11, 2019

SmuelSoma

Hülyék ezek, a saját ajánlatukat sem fogadják el. A részleg ugyan olyan jó.

July 10, 2019

Mria795705

Hát már megint nem látod a fától az erdőt, te zseniális

April 11, 2019

CsakyGergely

A "the same" jelenthet ugyanolyant és ugyanazont is? Akkor itt miből látszik, hogy ugyanazon az osztályon vagy ugyanolyan (típusú) osztályon dolgozunk?

April 21, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.