1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We work in the same departme…

"We work in the same department."

Fordítás:Ugyanazon az osztályon dolgozunk.

February 19, 2014

13 hozzászólás


brutus01

Azért nem on az elfogadott prepozíció, mert ha te egy területen belül vagy, és ebben a mondatban igen, akkor in-t használunk. Sokszor becsapós, hogy melyik elöljárót is kell használni.


ufonauta

Miért nem "on the same department" az ugyanazon az osztályon?


GyarmatiGyuri

Az "egyformát" sem...


sebaj_tobias

és az egyazont sem


Yvette867742

"Dolgozunk ugyanazon az osztályon" Kicsit meg van fordítva, de a Duolingonak nem tetszett így. Üdvözletem kedves Duo.


Mria795705

De hát előtte részlegnek fordította


SmuelSoma

Hülyék ezek, a saját ajánlatukat sem fogadják el. A részleg ugyan olyan jó.


Mria795705

Hát már megint nem látod a fától az erdőt, te zseniális


CsakyGergely

A "the same" jelenthet ugyanolyant és ugyanazont is? Akkor itt miből látszik, hogy ugyanazon az osztályon vagy ugyanolyan (típusú) osztályon dolgozunk?


nmethtams20

the same ugyanolyan, ugyanazon is lehet


Szalkiagne

Yvett! Én is csak szórendbeli hibát követtem el Válasz; Egy szép piros téglalap.


Szalkiagne

Mriap; nekem u.ez volt a hibám

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés