1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Benim mahallem onun evine gi…

"Benim mahallem onun evine giden yolun üzerindedir."

Çeviri:My neighborhood is on the route to his house.

February 19, 2014

44 Yorum


gulenzek

My neighborhood is on the road that goes to his house


mazlumakn1

senın ki"Mahallem evine giden yolda" demek


oPsimat

Ben de aynen böyle yaptım doğeu değil mi bu şekil


lblade23

Bence de bu doğru olmalı


tarikface

''My neighborhood is on the route which goes to his house.'' neden olmaz?


kadir133291

Umarım olmuyordur


zlmytkn

my neighborhood is on the route of his house yanlış mıdır? evinin yolu desek mesela.


sezai.ozarslan

Ben de aynısını soracaktım.


eNigma84

house - home farkı nedir?


baki_karakus

bir mağara home olabilir ama house olamaz.


Ahmet.-.

Home ile House Arasındaki fark

Home kelimesi ingilizce de aile, sıcak yuva anlamına gelip sadece kişiye özeldir.

House daha çok dışarıdan bakıldığında görülendir. konut, ev, apartman dairesi gibi..


0aysekutlu

kısaca home daha çok yuva, yaşadığın yer, house ise sadece evi temsil ediyor


Turker90

Bir "to" yüzünden yanlış oldu:/


Alev285288

Bu Duolingo Türkiye de böyle.. Çoğu şey yanlış . Kelime eşleştirme hiç yok.. Diğer diller bu kadar hızlı ve üstün körü yol almıyorlar.


murattemurtr

Haklısınız..


mgvn

giden kelimesini karşılayan kelime/kalıp hangisi ?


[aktif olmayan kullanıcı]

murat.erta

    to Burada sadece yön belirtir onun evi-ne


AkmCanSude

    "My neighborhood is on the way to his house." Bu da olur, kabul ediliyor zaten.


asli_-

    'his house' yerine 'her house' yazdım yanlış kabul edildi. neden?


DIRT...DIVER

    keşke önce yazılı bilgi verip sonra sorsaydı ?


dragotreis

    Normalde benim aklıma böyle bir cümle gelmez. Biz böyle birşey diyebileceğimizi nasıl bileceğiz. Böyle birşey söylemek istediğimde öğrendiğim bu ifade mi aklıma gelecek yoksa daha basit başka birşey mi?


airinKalbi

    Haklısınız cidden biraz sıkıntılı bu konuda soruların bazıları


airinKalbi

    Nasıl ya doğru yaptım cevap anahtarıyla birebir ama yanlış diyor?


osimat

    Benim mahallem onun evinin guzergahindadir


Nicklaus16

    öncelikle bu cümlenin bağlaç ile yazılması gerektiğini düşünüyorum.ancak bağlaç kullanmamak için ' My district is on the her home's way. ' böle yazdım , cevaba göre daha doğru olduğunu düşünüyorum.cevapta onun evine giden yol yerine sadece yol nitelendirilmiştir.


nihan112219

    Her şey tamam, neighbour dedim kabul etmedi neighbour ile neighborhood'un farkı nedir


GamzePotte

    Neighbour komşu demekken neighbourhood güzergah çevre demek çok fark var


tanjantalfa

    Türkçe bakımından bir ve ikinci şıklar uygundur.


ilkealtinpulluk

    my neighborhood is in the road that goes to his house.


sevim215973

    Ben de sizin gibi yazdim niye olmuyor


1DenizDerin

    Nette böyle yazıyor, daha kisa ; my house is above its path.


nesrindede

    Mahalle sözcüğünün daha kısa bir adı yok mu


gencosman32

    Aynısı,yanlış nerde


MURATBURAN3

    My neighboorhood is on the route to his house.. Çok karışık bir cümle


HulyaCakka

    To yerine of yazdım, kabul etmedi


ElaNora476196

    His yerine yanlislikla o ya basip hos yazdim diye saymadi sacmalik


Glseren397032

    Benim cevabım doğruydu


hhesthe

    Çok zor arkadaşlarr dlfşfğx 20.denemem


lmiler1

    Aynı şeyi her house olarak bitirince yanlış kabul edilmiş bu nasıl iş arkadaş


HasanKARATEPE

    "My neighborhood is on the his home's road" olmaz mı

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.