"There is a church on the corner."

Překlad:Na rohu je kostel.

před 2 roky

15 komentářů


MarekE.

Kostel je tam na rohu takto by to nemohlo byť ?

před 2 roky

PavelKucha7

Jsjskskjs

před 1 měsícem

kacenka9
kacenka9
Mod

Nemohlo. 'THERE IS' neznamena 'tam'. Znamena to, ze neco je ve vetach, ktere nezacinaji podmetem. Tedy "Kostel je na rohu', ale treba urcenim mista "Na rohu je kostel" Proste nejde rict "on there corner is a church"

před 2 roky

Filomena.Prvni

Jedná se tedy kupříkladu o popis ulice:...žlutý dům je cukrárna a na rohu je kostel. Kdežto kupříkladu odpověď na dotaz: "Je v té ulici kostel?" - "Kostel se nachází na rohu." by se přeložilo jak prosím?

před 1 rokem

Filomena.Prvni

Odpovím sama sobě: S velkou pravděpodobností stejně.

před 6 měsíci

Filomena.Prvni

Pěkně se do toho zamotáváš, Filoméno... Co třeba: "The church is on the corner." Je to boj!!

před 3 měsíci

Honza24

Ten kostel je na rohu. ... Takto nelze?

před 1 rokem

blajdic
blajdic

U vaší věty je předmět zájmu kostel, ne roh

před 3 měsíci

JanaFarion

Proč nelze říci "kostel je na rohu"?

před 4 měsíci

ZdekaSchoo

Protože to je The church is on the corner.

před 3 měsíci

LlbuseKupk

A jak se přeloží kostel je na rohu?

před 3 týdny

Zdeka985336

Čtěte ostatní komentáře. Už to tady je.

před 3 týdny

Bobr21
Bobr21

Nešlo by „Kostel je v rohu? “ Protože bych řekl třeba na rohu ulice, ale v rohu náměstí. A pražské kostely tak i často bývají.

před 6 měsíci

ToLCuyE9

mělo by jít i kostel je na rohu. neuznalo mi to. proč?

před 4 měsíci

PavelPalan

A co takto: Tamhle na rohu je kostel.

před 3 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.