1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Eszik, miközben én iszom."

"Eszik, miközben én iszom."

Fordítás:She eats while I drink.

February 19, 2014

7 hozzászólás


etusor

A miközbent whenever-nek fordítottam, mert egy másik mondatban ő maga ajánlotta fel egy másik megoldásként a mialatt helyett. Most miért nem jó?


Wixen3

Nekem sem fogadta el.


Lona08

a drinking miért nem jó?


rotyi

talán mert a drinking magában részegeskedést jelent. :o)


Szamca5

He is eating, while I am drinking :)) elvileg el kéne, hogy fogadja.


Robikaroly

Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii??????

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.