"Eszik, miközben én iszom."

Fordítás:She eats while I drink.

4 éve

7 hozzászólás


etusor

A miközbent whenever-nek fordítottam, mert egy másik mondatban ő maga ajánlotta fel egy másik megoldásként a mialatt helyett. Most miért nem jó?

4 éve

veszkijarat

Detto

3 éve

Lona08

a drinking miért nem jó?

4 éve

rotyi

talán mert a drinking magában részegeskedést jelent. :o)

4 éve

Szamca5

He is eating, while I am drinking :)) elvileg el kéne, hogy fogadja.

1 éve

Anna429185

Benak vattok!!!!!=DDD

8 hónapja

Anna429185

Ugye szerintemis!!!!!=DDDDDDD

8 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.