Duolingo is the most popular way to learn languages in the world. Best of all, it's 100% free!

"At pilav yer."

Translation:The horse eats rice.

0
4 years ago

30 Comments


BlitzHan

At pilav yermi ya ?

19
Reply4 years ago

yusufuyanik

Bazı konularda, "Ben bir kadınım" "Ben bir oğlanım" yazarken nasıl ki dikkate almıyorsan, bunda da öyle yapabilirsin.

11
Reply4 years ago

fatihim2014

:)

-1
Reply3 years ago

Vj14YB
0
Reply1 month ago

Vj14YB
0
Reply1 month ago

joshgarcias

ama sadece s takısı:(

8
Reply4 years ago

emrullah11

''S'' takısı sadece 3.tekil şahısta kullanılır.

1
Reply3 years ago

berfindd

neden eat değilde eats

8
Reply3 years ago

busra.808

atin pilav yemesi ayri bi konu

2
Reply3 years ago

hn73

bence bunlari ogrenmek yetmez hem siruya hemde yazmaya bakmaliyiz. hangi siruda s var hangisinde s yik dikkat etsek daha iyi ogreniriz. gercekten bu uygulama bize katkisi oluyor.

1
Reply4 years ago

LatifeKeskin

At pilav yer de "the" olabiliyor da; ördek bir kuştur da neden olamıyor?

1
Reply4 years ago

omercito
omercito

"Ördek bir kuştur. Ördek bir kuş türüdür." Genel olarak ördekler hakkında bir bilgi veriyoruz, bilinen bir ördekten bahsetmiyoruz.

4
Reply4 years ago

Batuhanime

The eki bütün atları kapsıyor cümlede the horse eat rice The horse bütün atları kapsıyor ama the eki olmasaydı sadece o atı kapsıyor olurdu.

-2
Reply3 years ago

bilge43

neden "a rice" değil ?

0
Reply3 years ago

KemalCelik

Bir pilav olur o zaman

0
Reply3 years ago

osmankerem2

O harf yuzunden hep cangitti (S)

0
Reply3 years ago

emrullah11

''S'' takısı sadece 3.tekil şahısta kullanılır.

3
Reply3 years ago

CaginG

Yorumları okuyunca daha da karıştım

0
Reply3 years ago

ahmetkarac5

E

0
Reply3 years ago

Onurildir

Ateist misiniz :))

0
Reply3 years ago

abdullahefe2003

rice dedim kabul etmedi

0
Reply3 years ago

kayranihal

s takısı :(

0
Reply3 years ago