Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"At pilav yer."

Çeviri:The horse eats rice.

4 yıl önce

30 Yorum


BlitzHan

At pilav yermi ya ?

4 yıl önce

yusufuyanik

Bazı konularda, "Ben bir kadınım" "Ben bir oğlanım" yazarken nasıl ki dikkate almıyorsan, bunda da öyle yapabilirsin.

4 yıl önce

fatihim2014

:)

3 yıl önce

Vj14YB
1 ay önce

Vj14YB
1 ay önce

joshgarcias

ama sadece s takısı:(

4 yıl önce

emrullah11

''S'' takısı sadece 3.tekil şahısta kullanılır.

3 yıl önce

berfindd

neden eat değilde eats

3 yıl önce

busra.808

atin pilav yemesi ayri bi konu

3 yıl önce

hn73

bence bunlari ogrenmek yetmez hem siruya hemde yazmaya bakmaliyiz. hangi siruda s var hangisinde s yik dikkat etsek daha iyi ogreniriz. gercekten bu uygulama bize katkisi oluyor.

4 yıl önce

LatifeKeskin

At pilav yer de "the" olabiliyor da; ördek bir kuştur da neden olamıyor?

4 yıl önce

omercito
omercito

"Ördek bir kuştur. Ördek bir kuş türüdür." Genel olarak ördekler hakkında bir bilgi veriyoruz, bilinen bir ördekten bahsetmiyoruz.

4 yıl önce

Batuhanime

The eki bütün atları kapsıyor cümlede the horse eat rice The horse bütün atları kapsıyor ama the eki olmasaydı sadece o atı kapsıyor olurdu.

3 yıl önce

bilge43

neden "a rice" değil ?

3 yıl önce

KemalCelik

Bir pilav olur o zaman

3 yıl önce

osmankerem2

O harf yuzunden hep cangitti (S)

3 yıl önce

emrullah11

''S'' takısı sadece 3.tekil şahısta kullanılır.

3 yıl önce

CaginG

Yorumları okuyunca daha da karıştım

3 yıl önce

ahmetkarac5

E

3 yıl önce

Onurildir

Ateist misiniz :))

3 yıl önce

abdullahefe2003

rice dedim kabul etmedi

3 yıl önce

kayranihal

s takısı :(

3 yıl önce

AyseKerekl

"S" takisi hangi durumlarda geliyo ?

3 yıl önce

Sonprofesor

Bizim at'a da pilav vermek lazim :D

3 yıl önce

sude69

At nasıl pilav yiyor ya

3 yıl önce

osman647

ulan sadece eats yerine eat yazdım kabul etmedi

1 yıl önce

Joe678366

Çok güzel

4 ay önce

blackfail39

Atın atın at ve pilav yemek brjenjwkkwdj

2 ay önce

Avzer

horse nin önünde neden the var ? belirli bir at mı genel olarak atlar mı olduğunu nasıl anlayacaz ?

4 yıl önce

omercito
omercito
  • A horse eats rice = Bir at pilav yer

  • The horse eats rice = At pilav yer (Belirli/Bilinen bir at)

  • Horses eat rice = Atlar pilav yer

  • The horses eat rice = Atlar pilav yer (Belirli/Bilinen atlar)

4 yıl önce