1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "At pilav yer."

"At pilav yer."

Çeviri:The horse eats rice.

February 19, 2014

28 Yorum

Konu önem sırasına göre

BlitzHan

At pilav yermi ya ?

July 7, 2014

usufuanik

Bazı konularda, "Ben bir kadınım" "Ben bir oğlanım" yazarken nasıl ki dikkate almıyorsan, bunda da öyle yapabilirsin.


berfindd

neden eat değilde eats


joshgarcias

ama sadece s takısı:(


emrullah11

''S'' takısı sadece 3.tekil şahısta kullanılır.


busra.808

atin pilav yemesi ayri bi konu


hn73

bence bunlari ogrenmek yetmez hem siruya hemde yazmaya bakmaliyiz. hangi siruda s var hangisinde s yik dikkat etsek daha iyi ogreniriz. gercekten bu uygulama bize katkisi oluyor.


LatifeKeskin

At pilav yer de "the" olabiliyor da; ördek bir kuştur da neden olamıyor?


omercito

"Ördek bir kuştur. Ördek bir kuş türüdür." Genel olarak ördekler hakkında bir bilgi veriyoruz, bilinen bir ördekten bahsetmiyoruz.


CaginG

Yorumları okuyunca daha da karıştım


AyseKerekl

"S" takisi hangi durumlarda geliyo ?


bilge43

neden "a rice" değil ?


KemalCelik

Bir pilav olur o zaman


osmankerem2

O harf yuzunden hep cangitti (S)


emrullah11

''S'' takısı sadece 3.tekil şahısta kullanılır.


Onurildir

Ateist misiniz :))


abdullahefe2003

rice dedim kabul etmedi


Sonprofesor

Bizim at'a da pilav vermek lazim :D


sude69

At nasıl pilav yiyor ya


osman647

ulan sadece eats yerine eat yazdım kabul etmedi


blackfail39

Atın atın at ve pilav yemek brjenjwkkwdj


AyeElaAtam

Yaa ortadaki ordek at degil ki yanlis olan o olmali


funda807271

The horse eats rice yazdım. Kabul etmedi


jungkookun7

Atın pilav yediğini ilk kez duydum


bosveryaf

The olduğu için at pilav(ı) yer olması gerekmiyor mu?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.