"Épp hazaért."

Fordítás:He just returned home.

4 éve

7 hozzászólás


Beatrix555

she just arrived home?

4 éve

dokijano
dokijano

Nekem azt is elfogadta. Sőt a 'she has just arrived home'-ot is, ami rendben is van. (2014. febr. 20.)

4 éve

Beatrix555

akkor már kijavították :)

4 éve

farkasadam20003

came home????

4 éve

marcimacska

a came inkább azt jelenti,hogy hazajött

4 éve

Andris28

Nekem lenne egy kérdésem: a "just-nál " nem csak present perfect van? Használható sima múltnál is, azaz past simple-nél?

4 éve

brutus01

Igen használható, de a present perfect-ben jelenik meg legjobban a pár pillanata jelentése. Dominánsan valóban ezekben a mondatokban találod.

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.