"Narancssárga ruhát visel."

Fordítás:She wears an orange dress.

4 éve

8 hozzászólás


zsokatamasi

Azt írja, itt ki kell tenni a névelőt "an". Nincs benne a mondatban, hogy "egy" narancssárga ruhát visel. Honnan tudom, hogy mikor kell, illetve mikor nem kell kitenni a névelőt?

4 éve

juhaszildi

Indulj ki abból, hogy mindig ki kell tenni. Persze vannak kivételek, amikor semmilyen névelőt sem használunk: például food, coffee, (on) stage, napok nevei, hónapok nevei, évszakok, birtokos névmások, meg a személynevek is... Ezeket meg kell tanulni.

4 éve

nagymarti.

Mondtam már. hogy elegem van az össze-vissza kért, elvárt névelőkből?

4 éve

abner012

Talán akkor az lenne, hogy A nar. ruhát viseli.

4 éve

icuj

amikor általánosan visel egy /valamilyen/narancssárga ruhát,akkor "a,an"de ha konkrétan a narancssárga ruhát viseli,akkor "the"

4 éve

nagymarti.

Nekem totálisan elegem van már a névelőkből. Amikor magyarosan nem kívánja és nem is írja - elvárja és fordítva is igaz. ez már itt csak szerencse kérdése.

4 éve

pezzonovante1

két választ ad meg: a, He wears orange clothes b, She wears an orange dress

az a verziónál miért nincs az "an" ?

4 éve

juhaszildi

Mert CLOTHES többes számú forma, ennek az angolban nincs egyes száma.

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.