"Without my knowledge?"

Çeviri:Benden habersiz mi?

4 yıl önce

29 Yorum


meltemturan

Türkçe düşünüp motomot çeviri mantigiyla buraya yorum yazmaktansa İngılzce'de ki kaliplar ve mecaz anlamlar üzerine düşünmek bizi yabancı bir dil öğrenme konusunda daha çok gelistirecektir.

3 yıl önce

WECANMAKE

bu kaliplari nerede bulabiliriz acaba?

1 yıl önce

Rftyklmz
Rftyklmz

Phrasal Verbs olarak aratırsanız internette çokça kaynak bulabilirsiniz.Biraz reklam olacak ama memrise uygulamasında çokca phrasal verbs edinmiştim güzel bir kaynak

1 yıl önce

WECANMAKE

neden reklam olsun ki? ben de kullaniyorum memrise'i. bunlarin oldugunu ogrenmem iyi oldu. tesekkur ederim bilgi icin.

1 yıl önce

tansudasli

memrise daki kelimeler normal hayatta indirgenmekte zorlanırsınız. sonrada hızlıca unutursunuz.

dualingo nun amacı:

basit ve hızlı konuşmanızı sağlamak.

Örn: work, work for, work in, gibi farklı şeyleri refleks olarak amigdalanızdan çıkması için aynı basit cümleleri cevirip cevirip önünüze getiriyor.

temeli aldıktan sonra neither lar nor ları shant ları sonra geliştirirsiniz.

4 ay önce

Nuh550115

Soru işareti olmasa soru olduğunu anlamicz

2 yıl önce

ademz

"Benim bilgimin dışında"

3 yıl önce

hudanis

"Bilgimin dışında" da olmuyor. Neden acaba?

3 yıl önce

Nisa_Cansiz
Nisa_Cansiz

oluyor.

3 yıl önce

medmaxtr

Pratikte benden habersiz bu şekilde mi deniliyor? Bunun en doğru cevabı "benim bilgim dışında mı?" olması gerekiyor sanki.

2 yıl önce

ersoz1

herkesin soru sordugu, sorularla iletisim kurulan tek ortam burasi herhalde.

1 yıl önce

SiriusBlack99

Bilgim dışıyı neden kabul etmiyor?

2 yıl önce

lapostettt

BENİM BİLGİM OLMADAN MI : BUNU YAZDIM OLDU

2 yıl önce

cevirici

cevap :bilgim olamadan? çikti ben ben 'bilgim olmadan mi'' dedim neden olmadi acaba arasindaki fark nedir ?

3 yıl önce

ilknur462019

benim bilgisizligim yazdım kabul etmedi

2 yıl önce

tansudasli

estagfurullah ın ingilizcesini bilmiyorum

4 ay önce

Rftyklmz
Rftyklmz

without my knowledge? cümlenin tamamı kalıp mı oluyor ?

2 yıl önce

1180582799

knowledge bilgi demek withut ...sız

2 yıl önce

muhammed704612

Benim bilgim olmadan mı? Dedim oldu.benden habersiz mi ile ayni mantik onemli olan kalibi anlamak

1 yıl önce

RamazanCIF1

Benim bilgim dışında mı cumlesini yanlis buldu

1 yıl önce

tuncay685684

Benden habersiz mi? Yazdığım halde kabul etmiyor. Kendi cevabına bakıyorum aynı.

11 ay önce

EvrimSo

Bilgim olmadan diye düşündüm

11 ay önce

incikin_
incikin_

Soru şeklinde "Benim bilgim olmadan mı?/ Bilgim olmadan mı?" yazarsanız sanırım kabul edilir.

11 ay önce

tugrultosun

benim bilgim haricindemi ,,,,neden olmadı

3 yıl önce

atahanman

Cevap: benden habersiz mi- cikti. My nasil bu hale geldi

3 yıl önce

YasinErincik

'Bilgimin dışında mı?' dedim, olmadı; 'Bilgim dışında mı?' diye çıktı.

3 yıl önce

Gzdeelik2

"Bilgim hariç"dedim nasıl olmuyor ?

2 yıl önce

tansudasli

except my knowledge

4 ay önce

languagepaule
languagepaule

Neden "Bilgimsiz mi?" yanlış mı?

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.