1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O bir adam ve ben bir oğlanı…

"O bir adam ve ben bir oğlanım."

Çeviri:He is a man and I am a boy.

February 19, 2014

107 Yorum


sidal.parl

Man zaten tekil oldugunu gostermiyor mu neden a ekliyoruz


englishhhhh12332

A bir anlamına geliyo burda


hayrullah304004

a cimle icerisinde 1 anlamini tasiyor


yusuf74406

Çünkü a & an bir kural haline gelmiştir mesela apple'nin başına an gelir yani an apple ama man tekil ve ünlü harfle başlamadı için a geliyor


crow517068

çünkü a bir demek


mer527056

Çünkü "a" cümle içerisinde "bir" anlamında kullanılır


ErenEngin4

Aynen çoğul men tekil man


YunusEmreYavz

He a man and I a boy degil mi (is ve am ) nie giriyor araya acaba


Esra485621

O bir adamdır demen gerekiyo yani is orda belirtmek için kullanılıyo


Yusufslam514964

Ama adam demiş adamdır dememiş


Aynur594766

Normal kelimelerin karsiligini tek tek yazarsan sorun olmaz. Ben diyorsa türkçe de I am diye yaz cümlede


Serra448117

Is ve am İngilizce'de yardımcı fiil olarak kullanılır.(am, is, are yardımcı fiillerdir) "Is" he she it, "Are" you we they, "Am" I da kullanılır


Serra448117

En mantıklı açıklaması bu. Am is are ın Türkçe karşılığı yok. Sadece yardımcı fiil. Kullanmazsanız gramer hatası yapmış olursunuz. En kolay gramer hatası...


frknbrk

ben aynısını yazdım siz yanlış dediniz


Selcen_Ozturk

hayır test ettik bir sorun yok. I yerine ı yazamazsınız, I ya da i olmalı. bundan kaynaklanmış olabilir.

Alt text


BetlSaliha

Ben : He is a man and i ama a boy " yazdim man yerine guy dedi yanlis çıktı


HESENMURSE

Ben boy yazdm dude çıkdı bune açıklarmısın başka yanlış yok (ı) (İ) falan


YavuzTrker

Doğru bana da aynısını dedi ben de şikayet ettim isterseniz şikayet adresini verebilirim?


Polatoyund

AYNISI BİZDE OLDU


heryym

Ordan kaybettim bende ı olmuyo baska turlu ı baska nasil yapariz


Selcen_Ozturk

İngilizcede küçük ı diye bir harf yoktur. Büyük olan I, küçük olan i (Büyük İ de yoktur)


Abdullahak234035

" You man and I boy " ile farkı ne?


silayolak7694209

You da farklı bi takı almadığı için fark orada


YaseminYal5

You man=sen adamsın demek\I boy=ben çocugum demek


Serra448117

İşte orada you are a man'i sen adamsın yapan yardımcı fiil. I am a boy da da geçerli. You man sen adam i boy ben oğlan diye anlaşılır. :)


Serra448117

"Sen adam ve ben oğlan" diye olur


HasanGngrd

Paratik bilgisi olan varmi a neredrgelir nerde gelmaz


ceBaby1

A sadece 1 demektir o 'bir' adam derken burda A harfini kullanmamız gerekir


Irfanrn

Ya "s" eki gelmekde zorunlu


ozgursrts

neden is ve am kullanılıyor kullanılmazsa olmaz mı?


jarastip.com

biraz karışık


tarkko0

bir şey yanlış yazmışım diye kabul etmedi


ibrahim857631

İs ne demek neye yarıyor


AslanKral20

Yazıcan normalce yazalım gitsin işte yok is yok am miş bune kardeşim


ugur608019

Yanlis yazdın diyip yazdığımın aynısını yazıyor


semed16

Men ilk bu cumleni quranda sef cixxardi soradan duzeldi


mahmut248973

is ne den kullanmış


YUSRAPEKCAN

İngilizcede a bir demek


Zahide273984

Bende hiç bir sorun olmuyo


adyemre

Dogru yapmama rağmen yanlis diyor


RabiaNurAy5

Eksik harf vermişler cok gıcık oldum


EnginKyak

Aynısını yazmama rağmen yanlış çıktı


Alihan179556

I ile I am arasındaki farkı soyler mısınız


SametCan267105

"a" çümle içerisinde bir demek. Bir elma, bir bardak vs.


elihmdzade

Man yani adam anlamı hem kadın olabilir hem de erkek, yalnızca erkek ne alaka


FadileKene

Salaklar milkettt


Hamit409161

Aynısı altta çıkıyor daha yanlış diyor


sadik415497

Am ekini niye koyuyoruz anlamadım


EBRAR692098

Vay çok zekisin beyi fışkırıyo a deta


Ramis537372

Doğru yazdığım halde hata veriyor


BeyzaKalab

Dogru yazdigim halde kabul etmiyo


YARENblt

Men yazıyorum man diyor man yazıyorum men diyo ya


ZaferErdem4

Neden is kullanıyoruz


QWERTYUIOP912951

Cevabın aynısını Yazdim kabul etmedi !


trkkrlogl

Dogru yazdim ama yanlis dedi


OulKaan1

Doğru yaptım ama yanlış diyor.


Alper80777

Cevabı doğru verdim yanlış diyor


CihanCihan61003

Aynısı yanlış diyor


EmineKmkak

Doğru yaptım yanlış diyor, verdiği cevap yazdığımla aynı


nur_elaTir

Ben bundan birsey anlamadim


Beralktrk

Sadece "is" yerine dalgınlıkla "is a" Bence Kabul Edilmeliydi


SametKaral1

She Ve He farklıysa neden hep "O" olarak sonuçlanıyor ve buna rağmen neden cevabım yanlış


Necmettin247641

Aynı ama yanlış diyor


turancal28

ben yazdim dogru oldu


ceren204

bu cok sacma dogru yazdigim halde yanlis diyo


kezbanyapc

bunu yapabilen varmi


alar935989

Aynı ama yanlıs diyo


halil50369

Biraz kafam karıştı


Eminesu15

Yanlisla mam yazdim harf hatalarini guzel bir sekilde duzeltmeleri lazim


EsmaCan100087

Tiktok hesapım adı esmacan1011


Kardelen101128

Benimki sizin verdiginiz cevspla ayni ama yanlis dedi


dorukhoke

he kelimesi yok ki


Esra153390

Küçük bir hataya yanlış denmesi üzdü


BABAPRO20

Hepsini doğru yaptım inceledim ama yanlış diyor .


Hmid181903

She he ne fark lan yalnış diyor


ihsan359670

ben aynısını yazdım siz yanlış dediniz


SevvalAydi2

Doğru yaptım halde yanlış diyo acayip saçma


kerem817276

Cok sacma anlamadim ya is nerden cikti


PetaDogacl

Söledigi seyle yazdım sey aynı hala yanlış siyo


Emir991726

A cümlede 1 anlamini tasyio salaklar


Polatoyund

A HARFI KOYDUĞUMUZDA CEVAP YALNIŞ SAYILIYOR FAKAT ORADA ÖYLE GÖSTERIYOR SİZE DAVA AÇACAĞİM BENİM AMCAM AVUKAT


NSANUR09

Aynısını dedim ama yanlış çıkdı.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.