1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O bir adam ve ben bir oğlanı…

"O bir adam ve ben bir oğlanım."

Çeviri:He is a man and I am a boy.

February 19, 2014

404 Yorum


sidal.parl

Man zaten tekil oldugunu gostermiyor mu neden a ekliyoruz


englishhhhh12332

A bir anlamına geliyo burda


rumeysa662038

İngilizcede ki a/an türkçedeki " bir" keliöesine eşittir


SerifeGonu

ingilizce'de "A,AN" bir anlamina geliyo


yusuf74406

Çünkü a & an bir kural haline gelmiştir mesela apple'nin başına an gelir yani an apple ama man tekil ve ünlü harfle başlamadı için a geliyor


Duru722977

Hayır a bir man adam


fatmatokmak

Bu İngilizce karma karışık napalım mecburen öğrenicez çünkü bize çok lazım olacak...


sugargirl222015

Aynen öyle bendede aynısı oldun


Elanur3356

Bir anlamına geliyor men adam a men bir adam


bade123456ABD

-Bir adam a man -Man adam (erkek)


eluf10

Anlamadım nasıl yani


rojin.7373

Tmm ama cevap veriyor cevabini da yaziyorum olmuyor


Duygu_Esra

a bir anlamına geliyor ama cansızlar icin an bir anlamina geliyor


Nigar238402

Yanlış. "An" eğer sözün sonu bir saitle biterse kullanılır. "A" ise sonu samitle biterse kullanılır. Mesela, a man(samitle bitiyo); an apple(saitle bitiyo)


selinimiss_

Ewt yanlış diyo aynısını bende yaptım


dflgmmg

Bende bilmiyom


EGKkylr

A bir demek olduğu icin


elmidarqas

A isde sayil bicimidi bir olandi boye bi sey.


Zeynep414088

Vala bilmiyom kanka


Azerbaijan886700

Ya bu man sözü hem hem kız hem erkek anlamında değil mi? Ben she yazıyorum orada yanlış diye geliyor.


Zeynep-1907

Man adam anlamına geliyor


Sla894273

Çünkü a bir demek


YunusEmreYavz

He a man and I a boy degil mi (is ve am ) nie giriyor araya acaba


Esra485621

O bir adamdır demen gerekiyo yani is orda belirtmek için kullanılıyo


bayan_duolingo

O kuraldır;

I ➡ am

You,we,they ➡ are

He,she,it ➡is


elfYilmaz7

Zepeto kullaniyon mu bende kullaniyorum istek at chat


Serra448117

Is ve am İngilizce'de yardımcı fiil olarak kullanılır.(am, is, are yardımcı fiillerdir) "Is" he she it, "Are" you we they, "Am" I da kullanılır


Serra448117

En mantıklı açıklaması bu. Am is are ın Türkçe karşılığı yok. Sadece yardımcı fiil. Kullanmazsanız gramer hatası yapmış olursunuz. En kolay gramer hatası...


Aynur594766

Normal kelimelerin karsiligini tek tek yazarsan sorun olmaz. Ben diyorsa türkçe de I am diye yaz cümlede


frknbrk

ben aynısını yazdım siz yanlış dediniz


Selcen_Ozturk

hayır test ettik bir sorun yok. I yerine ı yazamazsınız, I ya da i olmalı. bundan kaynaklanmış olabilir.

Alt text


BetlSaliha

Ben : He is a man and i ama a boy " yazdim man yerine guy dedi yanlis çıktı


HESENMURSE

Ben boy yazdm dude çıkdı bune açıklarmısın başka yanlış yok (ı) (İ) falan


Xpt12345

870jÜ7uvd2oü 2÷%€^₺% n1r


YavuzTrker

Doğru bana da aynısını dedi ben de şikayet ettim isterseniz şikayet adresini verebilirim?


heryym

Ordan kaybettim bende ı olmuyo baska turlu ı baska nasil yapariz


Selcen_Ozturk

İngilizcede küçük ı diye bir harf yoktur. Büyük olan I, küçük olan i (Büyük İ de yoktur)


Abdullahak234035

" You man and I boy " ile farkı ne?


silayolak7694209

You da farklı bi takı almadığı için fark orada


Serra448117

"Sen adam ve ben oğlan" diye olur


HasanGngrd

Paratik bilgisi olan varmi a neredrgelir nerde gelmaz


ceBaby1

A sadece 1 demektir o 'bir' adam derken burda A harfini kullanmamız gerekir


Irfanrn

Ya "s" eki gelmekde zorunlu


Emir991726

A cümlede 1 anlamini tasyio salaklar


Polatoyund

A HARFI KOYDUĞUMUZDA CEVAP YALNIŞ SAYILIYOR FAKAT ORADA ÖYLE GÖSTERIYOR SİZE DAVA AÇACAĞİM BENİM AMCAM AVUKAT


berat538791

Çok SIkKICI AMA ÖRENMEK ZORUNDAYIz


kadir817496

Bi i diyon bi de I diyon biz bunun neyine inancaz


sonmezzsafak

He a man yaptım yahu tüh


serap534338

Dogru yaptiim sorularda bile yanlislik gosteriyor


serap534338

Bazi sorulardan yuzde yuz eminin yinede kabul etmiyo:-)


GlayAVCIAI

Noldu bildigim haldr gecemedim


ggg318602

Cümle kuramıyorum nolur ora geçsin


EnginKyak

Aynısını yazmama rağmen yanlış çıktı


Alihan179556

I ile I am arasındaki farkı soyler mısınız


Betl495299

evet an ,a bir demek


Kardelen101128

Benimki sizin verdiginiz cevspla ayni ama yanlis dedi


dorukhoke

he kelimesi yok ki


Esra153390

Küçük bir hataya yanlış denmesi üzdü


BABAPRO20

Hepsini doğru yaptım inceledim ama yanlış diyor .


Hmid181903

She he ne fark lan yalnış diyor


BetlG10

Tabii ki farklı kelimeler "She" kızlara denilen "O" anlamına gelir. "He" ise erkeklere denilen "O" Örneğin; • She is a girl. - O bir kız. • He is a boy. - O bir erkek. Mesela "He is a girl." Saçma bir cümle oluyor ingilizcede.


ihsan359670

ben aynısını yazdım siz yanlış dediniz


uleelik7

Bana da yanlış dedi ..doğru yazdığım halde


SevvalAydi2

Doğru yaptım halde yanlış diyo acayip saçma


ElkoElkow

She is a man yazdim yanliş diyor.neden?kadın adam değilmi?


HaticeBozk15

Doğru uaptım olmadı


SevimNilay

A bir anlamına geliyor burada nedense? One normalde bir olması gerek ki zaten öyle ama burada a bir diye sayılıyo


BetlG10

"One" sayı anlamında "1" dir. "a" ise cümle içinde kullanılan "bir"


Murat650420

Bir 'a' daha olmalıydı


YiitTakran

İs yerine ıs yazdım kabul etmedi


Damla885983

Doğru yazdım sadece I yerine i yi yazdım aynı şey


Alex339936

Doğru yaptığım halde yanlış kabul etti


Ecrin846195

Doğru yaptım neden yanlış


Meri_ss

Ne den yanlış veriyor aynısını yazmışım anlamadım incelermisiniz


ElnurEliye6

Bende cevapda olanın aynısın yazdım ama nedense doğru olmadı


Hilal532643

Ben doğru tercüme ettim ama kendiside yalnış aldı cevabı anlamadım


ergn577545

Neyi yanliş bunun


ergn577545

Dogru ama geçemiyorum neden


efe874947

A bir anlamına geldiği için man dediğimizde çoğul olmadığı için A kullanamaya gerek yok ki


FerruhRS

ilk yaptığımda doğru sonra yannlış


Smeyye73059

Doğru yaptım , yanlış olarak gösteriyor ?


BuseSu17

Sonuna nokta koymadım diye yanlış dedi :(


zeynep488671

Ne zamandan beri burada takiliyorum cok sacma ceviridende baktim benim yazdigim dogru lutfen duzeltin


nadide272757

I am ve my benim anlamina gelmiyor mu


NisanurKSE7

I am "Ben" my "benim" anlamına geliyo


ali736433

Saçmalık bunu yapanında yaptıranında ben ta .............


Ouzhan574475

Dğru yaptım yanlış gösterdi


AysmaYurtc

Ben dogru yaptım yanlış dedi


celal447773

Doğru olduğu halde yanlış dedi


Tuba760491

Bunu yapamadım ya


ipek488343

Ben yazdım ama saymadı


mehmet65561

İs eki niye geldi


gamzeoyuno

Çok güzel hem eğlenceli eğleniyorum bununla iyiki yüklemişim


kerim540384

Soru nun cevabındaki ile doğru yazdım yanlış dedi


mazlum706236

Dogrusu boyle degil mi


LULUDEKO

mantıksız bir cümle ama... öyretdiğin için teşekkürler duolingoooo


rza904470

Bunu bilicekdim amma kalp bitdi


sirius.black_

I yerine küçük harfle (i) yazdım diye yanlış saydı??


[aktif olmayan kullanıcı]

    noktasına virgülüne küçük harfine büyük harfine kadar aynı yaptım kabul etmiyor hala


ZekiyeYazc2

    Lan doğru yaziyorum adam yanlis diye okutuyor doğrusuda benimkiyle ayni


filiz452098

    yanlış olmuş I am boy


said521275

    İs olmasa ölünmü


Ersin294097

    Popları thk. D kc cad. Sm z / /@ $


Duru722977

    Ben böyle yazıyorum yanlış diğiyor Ha is a man and l am a boy nedenini söylermesiniz


nevin313285

    Benim de sizin de cevap aynı hata nerede..!!!!


Elif587556

    Doğru yaptım yanlış uyarısı verdi ve doğru cevap yazan yerde benim yazdığımın aynı şeyi var bune ya


ezgibal2009

    Çok kötü iğrenç


jnci16

    Ben dogru yazdum amma yalnis oldugunu soyluyo


paticik348037

    " is" neye göre yerleştiriliyor ?


WiddWwk

    Yaww bende aynisini yazdim yanlis kabul etti amaa


SelimGrcan

    Doğru cevapladım yanlış cevap olarak açıkladınız. Sebebi ne!


Hakan07z

    Ben (men) yadım diye yanlış dedi . Ha (man) ha (men)


Hatice91733

    O bir adam ve ben bir oglanim CEVAP:He is a man and l am a boy yazdığım halde neden kabul etmiyor?


Ahmet298063

    Is eki ne işe yarıyor niye He ekinin yanında lutfen cvp verin


Ahmet298063

    Is am ekleri ne ise yariyor plzz


NidanurYIL1

    Aynı şey ama benim yazdığımla


uleelik7

    ben yanlış yapmadım ama yanlış yaptin dedi nerde yanlış


uleelik7

    ben aynen doğru yazdım yanlış yazdınız ..dedi buton


Rumeysa967135

    ben aynısını yazıyorum 3 defa kontrol ettim aynısına yazıyorum ama kabul etmiyor bu çok kötü


SelmaGzel2

    Ben cevabı yazdım yanlış gösterdi ama gösterdiği doğru cevap benim cevabımla aynı


zeynepcan306382

    Harf hatasını bile yanlış kabul ediyor


ilyaskeski2

    Doğru yazıyorum yanlış diyor. Kendisinde aynı şeyi gösteriyor


EypKralKaa

    Abi biliyorum anlamini elim baskasina tikledi gicik oldum


asya99514

    Ben Doğru Dedim ama yanlış Dedi


hazal69078

    Arkadaşlar neden( is ) a yazmak zorundayız yani neden ( is ) geliyor


kvlakkesen

    Doğru cevabı yazıyorum ama yanlış diyor


mervedeniz244522

    Is nerde kullanilir a nerde an nerde bunlari ogretmesi gerekiyor basta aslinda yuzyuze ders almakla bir olmuyor tabiki ben cumle kurmada zaten sorun yasiyorum yapamiyorum ama kelime haznem var insallah bu uygulamada ilerletir bana


Aliye749578

    Sırf bu yüzden ilerleyemiyorum cevap doğru


Ceylan10398

    Zaten doğru yazdım ama yanlıs diyor


lhan94273

    Duz yaziram sehv gosterir


Sude417057

    Neden sürekli is ve a yı karıştırıyorum


Ruken930161

    burns and says wrong even if it turns out to be true


musnil

    Oha aynisini yazdim yanlis buldu


Hiranur978111

    Bir harf için bir canim gitti


Hiranur978111

    Bir harf için 1 canim gitti


Yamur201533

    İki kere yazmana ne gerek var ??


ZeynepBalc20

    Çok güzel bi uygulama


AyenurKara860275

    Ben aynisini yazdim ama yanlış çıktı


Bora8535

    Doğru yazdım yanlış diyor


selin726680

    Ben dogru yazdim neden kabul etmiyorsunuz


RMEYSADAML1

    ARKADAŞLARLA bu soruyu yaptınız mı


RMEYSADAML1

    ARKADAŞLARLA merhaba


SaliRaslan

    Valla iyi uygulamaymış


yunus512599

    A boy yazdım(oglan)ama cevap kız ÇIKIYOR


Zehra959069

    Yaw bunun yapanin amina koyarım


lvi886138

    Burda yanlis yaptimi soyluyar yalniz dogru gostrdiyide benimki ile ayni nasil oluyo yaa


MehmetYusu835553

    Aynısını yazdım yanlış yaptın diyo


kaanMEK1

    Uygulama iyi güzel plusda var,ama bazı sorular a eklemeyince olmuyor yani demek istediğim a eklemeye gerek yok man zaten tekil.


BERFN1299

    Klavye türkçe olduğu için "I"yerine büyük I harfini kullanıuorım kabul etmiyor ben şimdi ne yapayım


lker817173

    Evet yardımcı olur.


cesnes1

    Hhaaaah üf haaa


Duygu658852

    The ve are leri nerde kullancagimi anlayamiyorum


Duygu658852

    Bana biri aciklasin bu ((are ve the ))kelimelerini nerde kullanacagimi


malko108741

    Dogru yazdim yanlis diyor


silan354771

    E tamam dogru yazdim


elfYilmaz7

    A= bir (sessiz harfle baslayanlarda) Boy=oglan "S" eki =cogulluk Umarim yardimci olmusumdur .


nooshin862993

    He is a man and I am boy


dido_mido

    Ben doğru yapıyorum yanlış gösteriyor hiç bir şey anlamadım


Umut720751

    Neden is kullanmadık?


Bahar_352113

    Doğru yaptığın halde yanlış diyo


feyza235762

    Man yerine men yazdım


HocacihanO

    Bir yerde takıldım doğru yazıyorum o yanlış diyo sinirime gitti yaaa


HocacihanO

    Ben doğruyu yazıyom yanlış deyoo nağapsam yenemedim yardım edin lütfennnnnn


ahbettin2

    Ama olmuyor doğru yazdığım halde


ElifMuzaffer

    Teşekkürler bu kolaydı


doukan494767

    Bir harf eksik yazdığım için canım gitmemeli


almina468995

    Awk aynısını yazıyom kabul etmiye ya


SahinDemir3

    Bende taktim kafaya zaten a an neymis arkadas ya


DenizDadel1

    Ya biraz zor bir soruydu yanlış bildim


ZehraPolat16

    A koymadım diye canım kitti


Abdullahek749093

    Ya bir harf yanlış yapınca yanlış sayıyor çok sinirleniyorum


Meryem255691

    Neden "a" ekliyoruz zaten tekil


gulsum579501

    Cok sacmaaaaaaaaaaaaa


YasinAsltr1

    Doğru yaptim yanlış söylüyoo


Sumeyra7686

    Bir harfi sadece yanlış yazdım ya of


TuanaTezca2

    Aynı cümle onunkiyle ama brnimkini yanlis gösteriyo


g5nW10

    Yemin ederim beynim yandı eror veriyo şuan , ve şu ( a ) lar beni çok yoruyo


AysunAayev

    Aynı şeyi yazıyorum ama sehv gösteriyor neden?


Elanur153777

    Neden ben doğru yaptığım halde yanlis diyor


MRYAIZ

    Arkadaşlar cevabını gösterdiğinde kontrol ediyorum doğru çıkıyor ama yanlış diyo


YAKARYAKAR2

    Doğru yapsamda yanlış gösteriyor kontrolde efiyon doğru çıkıyor


zeynep893591

    Ben aynısını yazdım neden yanlış kabul ediyor ki?


V.r.m426548

    Çok kolay bir alıştırmaydı


Raziyegl6

    İyi de aynısını yazdim ama kabul etmiyor


Raziyegl6

    He is a man and l am a boy
    Yazdim ben ama kabul etmiyor Defalarca kontrol ettim eminim doğru yazdigimdan


MelisaOkur

    Zaten man yazdim onuda yanlis sayiyonuz


berfin940422

    Klavyemde "|" bu ozne bulunmamakta


mani547535

    He is aman and I am a boy


neso824865

    dogru çevirim neden yanlış yaziyo


MerveKarag5

    Benim kılavyede ay yok


ramiz_polad_

    Amk çocuklar neden burda Azərbaycan dili yok Azərbaycan dili yerini türk dili ile öyreniyorum


Felek420850

    Zaten sonu oglanim diyor cumlelerde de de boy tek var o da cevap yani bence.


yusiffovam

    Kiz benle kavga eder gibi konuşuyor


Cengizentr

    Ben hep son soruda yanlış yapıyom bu soruyu allah rızası için cevap ne söyleyin


lkcerenkur

    Ben. Yanlislikla dokundum o yuzden yanlis saydi yoksa ben yapiyodum


nur417807

    İs hangi durumlarda geliyor


MuhammedEf804911

    Bunda yanlışlık var doru yapıyorum yanlış sayiyor


Fatma770567

    Yaa hep burada takilip kaliyom yaa


Hsmide

    Dogru yazıyorum yine yanlış diyor


Hsmide

    Doğru yazıyorum yine yanlış diyor anlmadim bunu o kafayı yedi sonunda


silcity1

    bence bu soru zor


Selin732339

    Aradım ama he yi bulamadım


azizemaat

    Ben denedim cok etkili


nil215685

    Bu soru hata veriyor . Dogru yapiuorum yanlis veriyor.


fidan173728

    Ben doğru yazdım ama yanlış olduğunu söyledi


berivan217097

    Doğru yazmama rağmen yanlış cevapladın yazıyor


berivan217097

    Doğru yazmama rağmen yanlış cevap verdin yazıyor


Bengsu224004

    Amk aynısını ben yaptım niye olmadı


ecrin464757

    Bu ses e bayılıyorum


Aysu76

    Cümlemi kuruyorum düzgün bir şekilde yazıyorum ama gidipte en son 3 kelimeyi sayıyor çözüm lütfen


QudretDemi

    ben he is a man and l am a boy yazıyorum doğru mıkıyor "l " -de bi ptoblem var galiba


merBaglars

    Ben a yerine e yazdim kabul etmedi


fatih406013

    J cfbmlahdphipjodf n,vn,chjchm


Esmagl431519

    Benim yanlislikla elim boy degil biy yazdi yqnlis dedi cok uzuldum


li8x87

    Ben böyle yazdım, yanlış mı?


BraYldz793954

    Doru olduna ramen yan lış dedi


Dilanur214295

    Ben doğru yazıyorum kendi söylediği doğru olanı yazıyorum yinede kabul etmiyor, bu ilk değil.


Fatmanur655997

    Ben burada nerede hata yaptım kii ???


esila869250

    ben on yaşındayım birazcik yardımcı olurmusunuz tam anlayamadım yani yabpnlış diye canımızı yemesiniz


Beyzanur610851

    Soruda hata var ben dogru yazdim eminim


Elifkug

    Kanka nası yapacaz


SametCanTa4

    is niye getiriyoz ya cevap verirmisiniz


joon.my.life

    ıs eki başa konulması lazımdı


SakineYaln

    Bence bu soru çok kolzy


Aylin899023

    Ben kelimesinin büyük ı yerine küçük ı ile yazdığım icin kabul etmedi boşu boşuna canım gitti


AmineBetl3

    "is" neden geliyor?


SedaKarade6

    Dogru cevabi veriyorum yanlis diyor hala butun canlarimi yedi 450 elmas harcadim


SedaKarade6

    Dogru cevaba yanlis diyir defalarca ayni hata...duzeltin lutfen


SedaKarade6

    Duzeltin artik şu sistemdeki hatayi, dogrusunu yazdigim halde yanlis cevap diyor


Ecrin575600

    Arkadaş ulurmusunuz benle ltf


yk1231

    Benim çok kafam karışıyo çok kelime olunca bağdaştıramıyorum.


Numan816877

    İs i neden getirmeliyiz ?


ilayda006

    A koymayı unuttum ne anlama geliyor


cercel759459

    Ya is kelimesini ben koymayı unutmuşum


selinimiss_

    Yanlış diyor sürekli man diyorum


erdem182689

    Doğru yaptım ama olmadı neden sizce


rezan288793

    He is a man and l am a boy cumlesini belki 10 defa yazdım diger soruya gecmiyor


Hda686549

    Eee doğru yapmışım


AzemAkpaza

    Kelimeler arasinda and yok


Mert335552

    Yazdığım doğru ama yinede yanlış diyor neden ?


Mira102870

    Doğru biliyom kırmızı yanıyo


Yunus616994

    Doğru cevap verdim ve yanlış olduğunu söyledi


nasdi9

    Dogru yaziyorum yanlis cikartiyor aqa


Dilberzko

    Dersler çok zordu


MeryemAkde6

    Bem dogru yaptım ama yanlis gosterdi.


Yldray644958

    Bnen aynisi. Yapiyorum yanlis veriyo


Ela437190

    Annem ingilizce ogretmeni fjjshfjsjsjjakf peki benim burada ne işim var lan:3 Hobi olsun diye geldim djdjagdjahbzhshdjah


Merve792368

    Dogru yazdim fakat yanlış dedi


Botan840190

    Çok yaraktan bişey


srkbyz

    Terbiyesiz soru


Emreyat

    Aynısını yazıyorum kabul etmiyor


Melisa556284

    Ben doğru yaptim ama yanlis saydi


SabrikaAfg

    Doğru yazdım ama kabul etmiyor


eyma41624

    her zaman is`i unutuyorum yaa :((


Dicle568069

    Cevabı doğru yazmışım ama bana yanlış olarak gösteriyor


sevgiztrk17

    neden is? koymasak olmazmı


Aye941541

    Uff cok zor bu cumlr yaa


Kamran.2

    çox asanddır


elmidarqas

    He is a men and I am a boy. O bir adam ve ben bir olanim yaziyom kabul etmiyo neden


idem951018

    Aynısını yapmama rağmen yanlış diyor :(


MustafaAkg452135

    Büyük M nedeniyle kabul etmedi


sanem402441

    He's man and i'm a boy yazacaz ama kesme işareti fln yok


berkant775322

    Üye olan varmi arkadaşlar


Esmanur724429

    Doğru Yazdığm ama yanlış dedi


Sadie617591

    Hepsi çok kolay ama burda zorladım ;)


Melek632621

    Ben dogru yazdigim halde yanliş diyo


Mahir168321

    Ben doğru yazıyorum ama o doğru demiyor


Mahir168321

    Ben doğru yazıyorum ama o doğru demiyor.


Sure712428

    Yanlışlıkla and yerine an yazmışım yanlış kabul etti püü


yavuz558835

    "O bir adam ve ben bir oğlanım." Derken bunu ingilizce ye ceviri yaptıgim da kelime başında ki "he" yani ( O ) ingilizcede she olarak ta kullanılabiliyorken neden yanlis dedi cok saçma degil mi ?


iremnaztekten

    Ya sadece I yerine ı yazdım sadece kücük yazdım yani bu kadar başka bişey yok


enes618754

    He is a man and i am a boy yazdim yalnis dedi. Sirf i am yazdim diye i harfini buyutmemi istedi cok sacma


Zehra200700

    " She is a man and l am a boy " yazdım ama niye kabul etmedi ?


oyunkral193487

    Ben bir burda takiliyorum


azragm1

    ikidir aynı soru çıkıyo neden


sezai892372

    Çok kolay aslında


hira887885

    Ya ben yanlış anladım


hira887885

    Ya ben yanlış anladım galiba


BeratAldem3

    Bütün hepsini doğru yaptım sırf "is" ekini koymadım diye hepsini yanlış ka


BeratAldem3

    Bütün hepsini doğru yaptım sırf "is" ekini koymadım diye hepsini yanlış kabul etti


BeratAldem3

    Bütün hepsini doğru yaptım sırf "is" ekini koymadım diye hepsini yanlış kabul etti


UmutEfeYld1

    Be a harfini görmedim


sinemkayam

    I harfini klavye yanlışı olmus


eyhnebiazi

    Sizce water nedir


AyselOztrk

    Ya her kelimesi dogru ama yanlis gosteriyor yani ayni kelimeler


yasemin491791

    Ben dogru yaziyorum ayni birebir yanlis sayiyor harfler bile ayni


YusufAl225140

    Hiç bir. Şey. Anlamıyorum çok saçma


YusufAl225140

    Hiç bir. Şey. Anlamıyorum çok. Saçmaaa


MerveGktek1

    Ya ben hep He ile She karıştırıyorummmm!!!


brahimEles

    O bir adam _ ingilizcede^^ he a man Burda diyorki,"" is "" de olmali amma Is - "-dir" demekdir


FatihEnsar4

    Doğru yazdım ama 'I' yazınca telefon O diye çevirdi yanlış saydı


LazKounoli

    'He' ile 'she' arasında ki fark nedir?


LazKounoli

    'He' ile 'she' arasında ki fark nedir?


Melike936594

    Olm en sona kadar geldim vr bir kelimem yanlis diye en bastan baslamak zorunda kaldim hemde iki kalbim eksildi :!


SevilAbulo

    Bən doğru yazdim


EdanurTanr1

    Benim yazdiklarimi kabul etmiyor. Ki aynisini da yaziyorum. Sebebini bilen var mi


EceUlusoy4

    Ben yanlışlıkla göndere bastım


EceUlusoy4

    Ben yanlışlıkla göndere bastım


Nurkaraca123

    Ben zaten aynısını yazdım? Sadece nokta koymadım diye mi yanlış?!


nursena714789

    She is man ile he is man arasındaki fark neeee


arTtYl

    She ile he arasındaki fark ne


ilayda513075

    Dogru yazdığım halde yanlış diyor


Asli4516

    Yanlışlıkla bastım ya


Zeynep5264

    Bir harf bu kadar can goturmez ya


TheYoungTurks

    Ben doğru yazdım ı yı büyük yapmadım diye hata veriyor


Ulvi593642

    Ben doru yapdim yanlis diyor yaptin

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.