1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Polisler peşimizde."

"Polisler peşimizde."

Çeviri:The police are after us.

February 19, 2014

24 Yorum


zeynepsare

the police ile are kullanılmaz.. ya the polices are olması gerekir ya da the police is

March 28, 2014

asiranatabey

Are kullanılmasının nedeni police kelimesinin çoğul anlamının da olması. Police kelimesinin çoğulu polices değil yine police'dir :)

July 17, 2015

RahenMivse

burada bir istisna var diye biliyorum.

March 31, 2014

terimjr

evet, üşenmedim araştırdım. amerikalılar günlük kullanımda bu kalıp için "are" kullanıyorlar.

March 31, 2014

YuenaTheDolphin

Amerikalılar "Police" kelimesini de kullanmıyorlar. "The cops are after us" en çok kullanılan öbek.

September 9, 2014

EtkaCandemir

Hmm

September 10, 2015

EtkaCandemir

.

September 10, 2015

EtkaCandemir

F

September 10, 2015

Zerouch

Hata var hala doğru cevapta sops yazıyor

September 2, 2015

serifenur2

policemen çoğul fakat kabul olmadı neden

July 17, 2015

num44

"After" yerine "behind" olmaz mı?

February 19, 2014

Selcen_Ozturk

hayir. behind tam olarak arkanizda demek, yani fiziksel olarak arkanizda dikiliyorlarmis gibi

September 9, 2014

HighburnPa

The cops are behinde us. Kabul etmemesi sacma

August 22, 2015

utku_kaya

"Cops" ifadesi doğru ama burada "behind" kullanılamaz. Peşinde anlamı vermek için "after" kullanmak gerekiyor.

April 12, 2019

Zerouch

Sops are after us dogru cevapmis sops be abi Polish ogretirken yok Boyle birsey

August 27, 2015

ilovedark

Bunun hayvanlarla ne alakasi var bana hayvanlar kategorisinde çikti

August 13, 2016

MuhsinKse1

The olmasa olmaz mı?

November 4, 2016

sametblbl

"is" kullanılması yanlış olmaz!

November 18, 2016

Guitarist94

The polices are behind our back desem neden olmaz ?

December 4, 2014

Mhmmdbrahi

Polices diye bir şey yok. Olsa bile polisler arkamızın arkasında gibi bir şey oluyor bu)

March 15, 2015

Yagizderolur

Bu soruda bir yanlışlık olduğunu düşünüyorum the police den sonra are değil de is gelmesi lazım değilmidir.. ve polisler peşimizde olarak verilen cümlede polislerin birden fazla kişiyi belirtiyor.. yani polices are olması gerekmiyor mu?

August 23, 2014

Selcen_Ozturk

polices diye bir kullanim yok. "police" tek basina cogul bir ifade

September 9, 2014

Yagizderolur

Teşekkür ederim :)

September 10, 2014

EtkaCandemir

Mallar bize boyle seyler anlatmadiniz gerizekalilar

September 6, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.