"Polisler peşimizde."

Çeviri:The police are after us.

4 yıl önce

14 Yorum


zeynepsare

the police ile are kullanılmaz.. ya the polices are olması gerekir ya da the police is

4 yıl önce

asiranatabey

Are kullanılmasının nedeni police kelimesinin çoğul anlamının da olması. Police kelimesinin çoğulu polices değil yine police'dir :)

3 yıl önce

RahenMivse

burada bir istisna var diye biliyorum.

4 yıl önce

iamnotabot

evet, üşenmedim araştırdım. amerikalılar günlük kullanımda bu kalıp için "are" kullanıyorlar.

4 yıl önce

YuenaTheDolphin

Amerikalılar "Police" kelimesini de kullanmıyorlar. "The cops are after us" en çok kullanılan öbek.

4 yıl önce

Zerouch

Hata var hala doğru cevapta sops yazıyor

3 yıl önce

num44
num44

"After" yerine "behind" olmaz mı?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayir. behind tam olarak arkanizda demek, yani fiziksel olarak arkanizda dikiliyorlarmis gibi

4 yıl önce

serifenur2

policemen çoğul fakat kabul olmadı neden

3 yıl önce

HighburnPa

The cops are behinde us. Kabul etmemesi sacma

3 yıl önce

Zerouch

Sops are after us dogru cevapmis sops be abi Polish ogretirken yok Boyle birsey

3 yıl önce

ilovedark
ilovedark

Bunun hayvanlarla ne alakasi var bana hayvanlar kategorisinde çikti

2 yıl önce

MuhsinKse1

The olmasa olmaz mı?

2 yıl önce

sametblbl

"is" kullanılması yanlış olmaz!

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.