1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Polisler peşimizde."

"Polisler peşimizde."

Çeviri:The police are after us.

February 19, 2014

32 Yorum


zeynepsare

the police ile are kullanılmaz.. ya the polices are olması gerekir ya da the police is


asiranatabey

Are kullanılmasının nedeni police kelimesinin çoğul anlamının da olması. Police kelimesinin çoğulu polices değil yine police'dir :)


StkArslan

şimdi öğrendim teşekkür ederim


mahmut443214

Sağol şimdi anladım...


AytenMore

Teşekkürler çok faydali bir açiklama.


incibts

Çok teşekkürler


RahenMivse

burada bir istisna var diye biliyorum.


terimjr

evet, üşenmedim araştırdım. amerikalılar günlük kullanımda bu kalıp için "are" kullanıyorlar.


YuenaTheDolphin

Amerikalılar "Police" kelimesini de kullanmıyorlar. "The cops are after us" en çok kullanılan öbek.


Bediha06

Argosu bu:)Dayakçı kaba kuvvet uygulayanlara takılan isim.


num44

"After" yerine "behind" olmaz mı?


Selcen_Ozturk

hayir. behind tam olarak arkanizda demek, yani fiziksel olarak arkanizda dikiliyorlarmis gibi


Zerouch

Hata var hala doğru cevapta sops yazıyor


serifenur2

policemen çoğul fakat kabul olmadı neden


FatihSultanT

Her seride bir istisna görmesem gece uyuyamıyorum. En nihayet gemiye she denildiğini de burda gördüm ve bu vilgiyi c1 ingilizcesi lan arkadaşlara iştahla sattım ;)


Ra_Taylor

Ne gemiye she mi deniyor


ilovedark

Bunun hayvanlarla ne alakasi var bana hayvanlar kategorisinde çikti


MuhsinKse1

The olmasa olmaz mı?


sametblbl

"is" kullanılması yanlış olmaz!


ayten_kara

police çoğul polices olmalıydı. neden tekil kullanılıyor anlamadım


mahmut443214

Çunku İngilizcede police hem tekil hem çogul anlamina gelir. Are olirsa çoğuldur is ise tekil


MecnunNuh

polisler çoğul değil mi? polices olmaz mı?


cemililer

haaaaaaa anladııım


ABDO963063

polisler çogul,are ekide çogul olduguna göre polisler=polices olmazmı


YasinStinson

Polisler hep peşimizde bizim Duo :)


HamiyetYld2

Polisler peşimizde demişsiniz ben policemen yazdım siz police yi doğru göstermişsiniz


army56735673

Çoğul olduğu için "POLİCES" olmalıydı .


leyla_l00

Police hem polis hem de polisler demekmiş, yeni bir bilgi öğrenmiş oldum.


vedat820805

after us bizden sonra gibi


nazl102552

The police's are behind us niye olmaz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.