"Dün biz telefonda konuştuğumuzda, ben teyzemin evindeydim."

Çeviri:Yesterday when we spoke on the phone, I was at my aunt's house.

February 19, 2014

10 Yorum

Konu önem sırasına göre

contagiosa

"Yesterday I was at my aunt's house when we spoke on the phone." neden yanlış?

May 22, 2019

GozdeYilmaz10

When kullanımını hep karıştırıyorum. Yok mu açıklayacak biri?

April 4, 2015

tugerr

konuştuğumuz zaman, konuştuğumuzda (o zaman), gittiğimiz zaman... vs gibi cümlelerde, yapısına göre iki cümle arasında bağlayıcı da olabiliyor, cümlenin başına da gelebiliyor. Ben alışana kadar ''ne zaman ki konuştuk'', ''ne zaman ki......'' şeklinde (böyle bir anlam içermese de) cümle içinde kullanımını aklımda böyle tutmuştum. belki sana da bir yararı olur

March 20, 2016

seartsy

"In house" ile "at house" arasındaki fark ne? "In house" neden yanlış?

August 7, 2018

TugrulAtes

Mekan olarak nerede olduğunu "at" ile belirtirsin. Parktaydik, "we were at the park" mesela.

Göreli olarak neresinde olduğunu belirtmek için in, on, over, under gibi edatlar kullanılır. "'Soygun sırasinda evin içindeydim." "I was in the house during the burglary."

October 18, 2018

l3dMP

spoke yerine talk neden diyemiyorum

May 14, 2019

semih159

Home dedim diye kabul etmedi

August 24, 2019

gocmen_05

kocaman cümle yazdım bi tek parantez içindeki the eksik diye yanlış oldu, insaf yahu.. yesterday when we talked on (THE) phone, i was at my aunt's house

July 17, 2014

mmaIGJ

Buraya da boşuna cümle yazdın.

September 1, 2018

DOA166427

Hatalı soru

November 24, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.