Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Dün biz telefonda konuştuğumuzda, ben teyzemin evindeydim."

Çeviri:Yesterday when we spoke on the phone, I was at my aunt's house.

4 yıl önce

3 Yorum


GozdeYilmaz10

When kullanımını hep karıştırıyorum. Yok mu açıklayacak biri?

3 yıl önce

tugerr

konuştuğumuz zaman, konuştuğumuzda (o zaman), gittiğimiz zaman... vs gibi cümlelerde, yapısına göre iki cümle arasında bağlayıcı da olabiliyor, cümlenin başına da gelebiliyor. Ben alışana kadar ''ne zaman ki konuştuk'', ''ne zaman ki......'' şeklinde (böyle bir anlam içermese de) cümle içinde kullanımını aklımda böyle tutmuştum. belki sana da bir yararı olur

2 yıl önce

seartsy

"In house" ile "at house" arasındaki fark ne? "In house" neden yanlış?

1 hafta önce