"Whereismylawyer?"

Fordítás:Hol van az ügyvédem?

4 éve

9 hozzászólás


virzoli

merre van az ügyvédem. ez nem jó???

4 éve

V_Gabor
V_Gabor

Feltételezhető, hogy ismeri a kérdező az ügyvéd címét, inkább a hollétére kíváncsi.

http://hu.bab.la/sz%C3%B3t%C3%A1r/magyar-angol/merre http://hu.bab.la/sz%C3%B3t%C3%A1r/magyar-angol/hol

4 éve

peter.birk

Hát én százszor hallgattam meg, de akkor sem hallottam ki belőle ügyvédet:-/

4 éve

V_Gabor
V_Gabor

Pedig hasonlít a valódi emberek által ejtetthez:

http://hu.forvo.com/word/lawyer/#en

4 éve

Zsuzsa197728

Miert nem kap s-et a lawyer? Mashol mindenhol ott van az "s" a vegen.

4 éve

ootelo
ootelo

Mert akkor nem "is" lenne előtte, hanem "are". Itt csak 1 ügyvédről van szó, azért nincs "s". Ja, és jobb esetben csak 1 ügyvéd szokott bennünket képviselni 1 ügy kapcsán.

2 éve

ootelo
ootelo

A lawyer másik jelentése jogász, mégsem fogadja el

3 éve

HJWdesign

.....Ha talán a rendőrség kihallgatójában lennénk.....

3 éve

Szotyi10

A jogász nem jó

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.