"Egy autót szeretnék bérelni."

Fordítás:I want to rent a car.

4 éve

9 hozzászólás


mestla

"I would like to rent a car." miért nem helyes?

4 éve

Harga
Harga

Helyes! Javasold, hogy fogadják el. Ezzel is segíted a fejlesztést.

4 éve

fectroll
fectroll

Jól tetted, hogy jelentetted, mert bekerült a megoldások közé.

3 éve

LszlNagy3

Most jelentem masodszor, meg mindig nem fogadja el...

4 éve

Letenye
Letenye

Helyes

4 éve

jokutine

Én is a would like-on buktam! A múltkor pedig a want szót fordítottam szeretnékre, akkor meg azt nem fogadták el.

4 éve

attila.pap

I would like to rent a car

4 éve

havai46

havai46; az az érzésem, hogy az észrevételek alapján nem javítják! Én simán like-val fordítottam, ez sem jó.

4 éve

MarcsiHorvath

szeretném megtudni hogy a "want" miért helyettesíti a feltételes módot, a szeretnék-et?

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.