"Kdy jsi ji viděl s ním tancovat?"

Překlad:When did you see her dance with him?

před 2 roky

5 komentářů


Marta346808
Marta346808

Proč není překlad: When did you see her TO dance with him? Kdyby tam bylo "dancing", tak je mi to jasné, ale takhle...:-( ?

před 1 rokem

enevka
enevka

Myslím, že po tomto slovesu se nedá použít infinitiv s TO

před 5 měsíci

Mirek-club9VU4FJ

SEE, HEAR, NOTICE, FEEL - U těchto sloves se používá vazba s infinitivem bez TO!!!

https://www.helpforenglish.cz/article/2006110701-vazba-predmetu-s-infinitivem

před 5 měsíci

JanMitrenga

Proč nemůže být "saw", když je to v minulém čase? Když je did, tak se již minulý čas nepoužívá? Něco jako 2 zápory?

před 2 roky

Kubicek5

Protože je to otázka. Zde pomocné sloveso "did" přebírá minulý čas a významové sloveso "see" zůstává v základním tvaru.

před 2 roky
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.