1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "How efficient are the horses…

"How efficient are the horses?"

Çeviri:Atlar ne kadar verimli?

February 19, 2014

18 Yorum


drasarac

"Atlarin verimi nasil" olmaz mıydı acaba?


ersinturac

-how yalın halde "nasıl" anlamındadır. -how +sıfat:ne kadar anlamındadır -what yalın halde "ne" anlamındadır -what+nesne hangi anlamındadır.


onatenver

how much sugar derken şekerin miktarı nasıl diyemiyorsak burda da öyledir


ozanas

Doğrusu "Atların verimliliği nasıl?" olmalıydı, günlük konuşmada böyle kullanılır.


oslmtrn

'how' nasıl anlamında da kullanılmıyor mu 'atların verimi nasıl' da doğru olarak kabul edilemezmiydi


gungorm

"atlar ne kadar etkili" de doğru bir cevap değil mi


ErdinCansz

"Atlar nasıl verimli olur" yazdım kabul etmedi. Am, is, are olmak değil mi? Cümle içinde are olduğu için doğru sayması gerekirdi. Bence bir yanlışlık var.


incikin_

Bazı yapıları sözcük sözcük çevirmek mümkün olmuyor maalesef.

"HOW + SIFAT" soru yapmakta kullanıldığında Türkçeye şöyle çevirebiliyoruz:

● How efficient...? = Ne kadar verimli...?
● How important...? = Ne kadar önemli...?
● How tall...? = Ne kadar uzun...?
● How far...? = Ne kadar uzak...?


FatmaErdem

How much or how many değil mi ne kadar ın ıngilizce karşılığı ?


Selcen_Ozturk

bunlar miktar sorarken kullanılır.

  • "how much money do you have?"
  • "how much does it cost?"
  • "how many apples are on the table?"
  • "how many horses do you have?"

gibi gibi

ne kadar sıfat demek için "how" kullanırız:

  • how beautiful is she: o ne kadar güzel?
  • how hard is the question?: soru ne kadar zor?

gibi gibi


Kadirztrk8

Atların verimi ne kadar neden olmuyor


pasha579

Atlar ne kadar yararli? bu olmaz mi?


mertberkay4

Atlarin verimi nasil olmaz mi


benalohas52

"atlar ne kadar verimli degil mi" olmaz mi?


Ayenur320632

bende nasıl arıyırum ya yalın halde nasıl oluyormuş sıfat gelincede ne kadar oluyormuş


hknglr72

Atlar nasıl verimlidir. Olmazmı?


emine026

atlar nasıl verımlı olmaz mı?? :) dırek oyle gorunuyo ama

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.