1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "How efficient are the horses…

"How efficient are the horses?"

Çeviri:Atlar ne kadar verimli?

February 19, 2014

16 Yorum

Konu önem sırasına göre

drasarac

"Atlarin verimi nasil" olmaz mıydı acaba?

April 9, 2014

ersinturac

-how yalın halde "nasıl" anlamındadır. -how +sıfat:ne kadar anlamındadır -what yalın halde "ne" anlamındadır -what+nesne hangi anlamındadır.

July 26, 2016

onatenver

how much sugar derken şekerin miktarı nasıl diyemiyorsak burda da öyledir

December 4, 2015

ozanas

Doğrusu "Atların verimliliği nasıl?" olmalıydı, günlük konuşmada böyle kullanılır.

May 3, 2014

oslmtrn

'how' nasıl anlamında da kullanılmıyor mu 'atların verimi nasıl' da doğru olarak kabul edilemezmiydi

May 10, 2014

gungorm

"atlar ne kadar etkili" de doğru bir cevap değil mi

February 19, 2014

ErdinCansz

"Atlar nasıl verimli olur" yazdım kabul etmedi. Am, is, are olmak değil mi? Cümle içinde are olduğu için doğru sayması gerekirdi. Bence bir yanlışlık var.

March 16, 2015

incikin_

Bazı yapıları sözcük sözcük çevirmek mümkün olmuyor maalesef.

"HOW + SIFAT" soru yapmakta kullanıldığında Türkçeye şöyle çevirebiliyoruz:

● How efficient...? = Ne kadar verimli...?
● How important...? = Ne kadar önemli...?
● How tall...? = Ne kadar uzun...?
● How far...? = Ne kadar uzak...?

July 26, 2016

FatmaErdem

How much or how many değil mi ne kadar ın ıngilizce karşılığı ?

June 26, 2014

Selcen_Ozturk

bunlar miktar sorarken kullanılır.

  • "how much money do you have?"
  • "how much does it cost?"
  • "how many apples are on the table?"
  • "how many horses do you have?"

gibi gibi

ne kadar sıfat demek için "how" kullanırız:

  • how beautiful is she: o ne kadar güzel?
  • how hard is the question?: soru ne kadar zor?

gibi gibi

June 26, 2014

Kadirztrk8

Atların verimi ne kadar neden olmuyor

August 28, 2015

pasha579

Atlar ne kadar yararli? bu olmaz mi?

May 20, 2017

mertberkay4

Atlarin verimi nasil olmaz mi

June 10, 2017

benalohas52

"atlar ne kadar verimli degil mi" olmaz mi?

October 21, 2018

hknglr72

Atlar nasıl verimlidir. Olmazmı?

October 6, 2014

emine026

atlar nasıl verımlı olmaz mı?? :) dırek oyle gorunuyo ama

February 2, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.