Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"How efficient are the horses?"

Çeviri:Atlar ne kadar verimli?

0
4 yıl önce

12 Yorum


drasarac

"Atlarin verimi nasil" olmaz mıydı acaba?

10
Cevap ver4 yıl önce

ersinturac

-how yalın halde "nasıl" anlamındadır. -how +sıfat:ne kadar anlamındadır -what yalın halde "ne" anlamındadır -what+nesne hangi anlamındadır.

12
Cevap ver2 yıl önce

ozanas

Doğrusu "Atların verimliliği nasıl?" olmalıydı, günlük konuşmada böyle kullanılır.

7
Cevap ver4 yıl önce

oslmtrn

'how' nasıl anlamında da kullanılmıyor mu 'atların verimi nasıl' da doğru olarak kabul edilemezmiydi

5
Cevap ver4 yıl önce

gungorm

"atlar ne kadar etkili" de doğru bir cevap değil mi

0
Cevap ver4 yıl önce

FatmaErdem

How much or how many değil mi ne kadar ın ıngilizce karşılığı ?

0
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bunlar miktar sorarken kullanılır.

  • "how much money do you have?"
  • "how much does it cost?"
  • "how many apples are on the table?"
  • "how many horses do you have?"

gibi gibi

ne kadar sıfat demek için "how" kullanırız:

  • how beautiful is she: o ne kadar güzel?
  • how hard is the question?: soru ne kadar zor?

gibi gibi

33
Cevap ver4 yıl önce

ErdinCansz

"Atlar nasıl verimli olur" yazdım kabul etmedi. Am, is, are olmak değil mi? Cümle içinde are olduğu için doğru sayması gerekirdi. Bence bir yanlışlık var.

0
Cevap ver3 yıl önce

incikin_
incikin_

Bazı yapıları sözcük sözcük çevirmek mümkün olmuyor maalesef.

"HOW + SIFAT" soru yapmakta kullanıldığında Türkçeye şöyle çevirebiliyoruz:

● How efficient...? = Ne kadar verimli...?
● How important...? = Ne kadar önemli...?
● How tall...? = Ne kadar uzun...?
● How far...? = Ne kadar uzak...?

8
Cevap ver2 yıl önce

Kadirztrk8

Atların verimi ne kadar neden olmuyor

0
Cevap ver2 yıl önce

pasha579

Atlar ne kadar yararli? bu olmaz mi?

0
Cevap ver1 yıl önce

mertberkay4

Atlarin verimi nasil olmaz mi

0
Cevap ver1 yıl önce