"Howefficientarethehorses?"

Çeviri:Atlar ne kadar verimli?

4 yıl önce

13 Yorum


drasarac

"Atlarin verimi nasil" olmaz mıydı acaba?

4 yıl önce

ersinturac

-how yalın halde "nasıl" anlamındadır. -how +sıfat:ne kadar anlamındadır -what yalın halde "ne" anlamındadır -what+nesne hangi anlamındadır.

2 yıl önce

ozanas

Doğrusu "Atların verimliliği nasıl?" olmalıydı, günlük konuşmada böyle kullanılır.

4 yıl önce

oslmtrn

'how' nasıl anlamında da kullanılmıyor mu 'atların verimi nasıl' da doğru olarak kabul edilemezmiydi

4 yıl önce

gungorm

"atlar ne kadar etkili" de doğru bir cevap değil mi

4 yıl önce

FatmaErdem

How much or how many değil mi ne kadar ın ıngilizce karşılığı ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bunlar miktar sorarken kullanılır.

  • "how much money do you have?"
  • "how much does it cost?"
  • "how many apples are on the table?"
  • "how many horses do you have?"

gibi gibi

ne kadar sıfat demek için "how" kullanırız:

  • how beautiful is she: o ne kadar güzel?
  • how hard is the question?: soru ne kadar zor?

gibi gibi

4 yıl önce

ErdinCansz

"Atlar nasıl verimli olur" yazdım kabul etmedi. Am, is, are olmak değil mi? Cümle içinde are olduğu için doğru sayması gerekirdi. Bence bir yanlışlık var.

3 yıl önce

incikin_
incikin_

Bazı yapıları sözcük sözcük çevirmek mümkün olmuyor maalesef.

"HOW + SIFAT" soru yapmakta kullanıldığında Türkçeye şöyle çevirebiliyoruz:

● How efficient...? = Ne kadar verimli...?
● How important...? = Ne kadar önemli...?
● How tall...? = Ne kadar uzun...?
● How far...? = Ne kadar uzak...?

2 yıl önce

Kadirztrk8

Atların verimi ne kadar neden olmuyor

3 yıl önce

pasha579

Atlar ne kadar yararli? bu olmaz mi?

1 yıl önce

mertberkay4

Atlarin verimi nasil olmaz mi

1 yıl önce

benalohas52

"atlar ne kadar verimli degil mi" olmaz mi?

4 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.