1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "What time is it by your watc…

"What time is it by your watch?"

Fordítás:A te órád szerint mennyi az idő?

February 19, 2014

8 hozzászólás


miskei

Watch -karórát is jelent, nem fogadja el, miért vajon


Medwekoma

zsebóra is lehetne :) minek cifrázni. :)


istyubaru

"Mennyi nálad az idő?" Nem jó. :(


csongor79

Mennyi az idő a te órád által? Miért nem jó " szerintem itt a by kifejezetten nem jelent on,en,ön-t ha reményeim szerint nem tévedek


vasvariistvan

Pontos a fordításod, de nem magyaros.


Kaposv1

gyakorlatilag szóról szóra ezt írtam: mennyi az idő a te órád szerint.


Szanto1

Mennyi időt mutat az órád? -ezt elfogadja-


elisabeth902461

Mennyi az idö az órádon. -ezt is elfogadja-

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.