A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"What time is it by your watch?"

Fordítás:A te órád szerint mennyi az idő?

4 éve

6 hozzászólás


miskei
miskei

Watch -karórát is jelent, nem fogadja el, miért vajon

4 éve

Medwekoma
Medwekoma

zsebóra is lehetne :) minek cifrázni. :)

4 éve

istyubaru

"Mennyi nálad az idő?" Nem jó. :(

4 éve

csongor79

Mennyi az idő a te órád által? Miért nem jó " szerintem itt a by kifejezetten nem jelent on,en,ön-t ha reményeim szerint nem tévedek

3 éve

vasvariistvan

Pontos a fordításod, de nem magyaros.

1 hónapja

Kaposv1

gyakorlatilag szóról szóra ezt írtam: mennyi az idő a te órád szerint.

1 hete