A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Kösz, testvérek!"

Fordítás:Thanks, brothers!

0
4 éve

12 hozzászólás


MoohSky

Thx bro's

13
Válasz3 éve

KincsesAndrea

szerintem a testvér = sibling vagy rosszul tudom, azt nem lehet itt használni? Ha nem, akkor úgy kell adni a feladatot, hogy kösz hugi, vagy bátyó stb...

3
Válasz2 éve

madafakrre

De testvérek! Valszeg egyes számban írtad, de amúgy jól tudod

1
Válasz2 éve

19700410
19700410

Jól tudod. Az USA-ban is használják csak nem annyira elterjedt. Nekem is kapásból a testvérre a sibling ugrik be.

0
Válasz2 éve

Miodarrta

Thank siman miert nem jo

0
Válasz3 éve

benibenasi

thank sem jó

0
Válasz3 éve

sdezsan

Thanks,brothers!Nem fogadja el!

0
Válasz2 éve

Davider93

nekem igen

0
Válasz2 éve

Niki876837

Honnan tudjam hogy lánytestvéröl v fiútestveröl van szó?????

0
Válasz2 éve

Niki876837

Mert csak a lanytestvért fogadja el!

0
Válasz2 éve

MeliCroft

Az angolok is a sibling -s - t használják ,ez így nem pontos.

0
Válasz2 éve

LevelesMar

A brother az bátyát jelent

0
Válasz1 éve