"Kösz, testvérek!"

Fordítás:Thanks, brothers!

4 éve

12 hozzászólás


MoohSky

Thx bro's

3 éve

KincsesAndrea

szerintem a testvér = sibling vagy rosszul tudom, azt nem lehet itt használni? Ha nem, akkor úgy kell adni a feladatot, hogy kösz hugi, vagy bátyó stb...

2 éve

madafakrre

De testvérek! Valszeg egyes számban írtad, de amúgy jól tudod

2 éve

19700410
19700410

Jól tudod. Az USA-ban is használják csak nem annyira elterjedt. Nekem is kapásból a testvérre a sibling ugrik be.

2 éve

Miodarrta

Thank siman miert nem jo

4 éve

benibenasi

thank sem jó

3 éve

sdezsan

Thanks,brothers!Nem fogadja el!

2 éve

Davider93

nekem igen

2 éve

Niki876837

Honnan tudjam hogy lánytestvéröl v fiútestveröl van szó?????

2 éve

Niki876837

Mert csak a lanytestvért fogadja el!

2 éve

MeliCroft

Az angolok is a sibling -s - t használják ,ez így nem pontos.

2 éve

LevelesMar

A brother az bátyát jelent

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.