1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Benim bir filim var."

"Benim bir filim var."

Çeviri:I have an elephant.

February 19, 2014

30 Yorum


egeli_ogrenci

An ile A nın farkı nedir? Açıklar mısınız lütfen ?


Mucahit_Akin

An ile A nın farkı kelimede gizlidir. Şöyle açıklayayım: İsim ünlüyle başlıyorsa "An", ünsüzle başlıyorsa "A" kullanılır. Tabi okunuşuna dikkat etmek gerekir. Örnek: an apple (eypıl)


as.pin.da

Eypıl değil ephıl diye okunur


i.k02_

Kelimenin başı sesli harfle başlardsa an koyulur örn:an elephant an apple... Kelimenin başı sessiz harfle başlarsa a koyulur Örn: a student a teacher...


hejaceren

Açıklarız . Eğer ki kelime ünlü ile başlıyorsa An i kullanırız eğer ki ünsüz harfle başlarsa A ekiyle kullanırız


AtakanKYLES

a/an- herhangi bir anlamına gelir.(a/an)- (e/en) David is a teacher.(David bir öğretmendir.) Claire is an air-hostess.(Clair bir hostestir.)


as.pin.da

A ünsuz harfle başlayanlardan sobra geli an ise ünlü Örnek:This is an ambulance and this is a dog


ZuhalAyiek

I in yanına neden am gelmiyor. Bazi sorularda am var bazilarda yok


epack1807

Am be fiilinin çekimli halidir yani olmak anlamına gelir, fiili isim olan cümlelerde kullanılır, ama burada fiil sahip olmak bu da isim olmadığı için have getirilmiş.


new06

Have has arasindaki fark neydi :/


TarkCin

Has he, she, it kullanırken getirilir


Imfrom5AC

biri canlı biri cansız da kullanılır


halibrace

Bu nasıl bir aldatmaca. Sanat bölümünde "benim bir filim var" yazmış. "I have a movie" diye atladım hemen. Tebrikler Duolingo. Seviye ilkokul 5 oldu sayende :)


sezginaleyna

eğer özne my olmuyorsa I ın yanında am olmalı


Mucahit_Akin

Have got ile have 'in farkı nedir? " "I have got an elephant" dedim. Doğru dedi. Yani ikiside aynımı oluyor öyleyse "got" gereksiz olmuyormu?


AtakanKYLES

I have a car denildiğinde yanılmıyorsam arabam var anlamına geliyor. I have got a car denildiğinde ise bir arabaya sahibim anlamı geliyor diye biliyorum.


alevisik83

Have got ve have aynı anlamda olmalı burda ise sadece have got doğru neden acaba?


A.CAGATAYD

bu ses cihazı hiçbirşeyi duymuyorrrrrerrrrr


nazlcanjim

o kadar dalmışımkı fili film olarak algılarım


nihal45949

An ünlülerde a ünsüzlerde


firuzaaliyeva

Benim bir filmim var zannedip I have a film yazdim,yalnış olunca şok oldum bir an,sonra anladım


Umran206078

Mücevher nasıl kullanıyoruz


glah467123

An ile a nin farki ne allah askına 3. Sınıfa gidiyorum hala anlamadım yaa


ESMA222285

l nasıl yapılır küçük L yapiyorum olmuyor


Kayamarasa

Neden ı am i kabul etmiyor?


busenaztrkoglu1

fikrim diye okudum ❤❤


mustafa103969

Klavyede kelime eksik


EsmaKocama2

Benim bir filim asla olmayacak


EsmaKocama2

benim bir film asla olmayacak

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.