Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Benim bir filim var."

Çeviri:I have an elephant.

4 yıl önce

30 Yorum


egeli_ogrenci

An ile A nın farkı nedir? Açıklar mısınız lütfen ?

3 yıl önce

Mucahit_Akin

An ile A nın farkı kelimede gizlidir. Şöyle açıklayayım: İsim ünlüyle başlıyorsa "An", ünsüzle başlıyorsa "A" kullanılır. Tabi okunuşuna dikkat etmek gerekir. Örnek: an apple (eypıl)

3 yıl önce

bymr7krc

tesekkurler

3 yıl önce

AtakanKYLES

a/an- herhangi bir anlamına gelir.(a/an)- (e/en) David is a teacher.(David bir öğretmendir.) Claire is an air-hostess.(Clair bir hostestir.)

3 yıl önce

irmkrkmzr

Kelimenin başı sesli harfle başlardsa an koyulur örn:an elephant an apple... Kelimenin başı sessiz harfle başlarsa a koyulur Örn: a student a teacher...

3 yıl önce

hejaceren

Açıklarız . Eğer ki kelime ünlü ile başlıyorsa An i kullanırız eğer ki ünsüz harfle başlarsa A ekiyle kullanırız

3 yıl önce

irmkrkmzr

An ünlülerde A ünsüzlerde

3 yıl önce

ben720223

Evet fark ne?!!!!

4 ay önce

13edff

An yok a yıda kabul etmiyor secenekte hem a hemde an gösteriyor ama an yok

1 ay önce

sezginaleyna

eğer özne my olmuyorsa I ın yanında am olmalı

4 yıl önce

new06

Have has arasindaki fark neydi :/

4 yıl önce

TarkCin

Has he, she, it kullanırken getirilir

3 yıl önce

Mucahit_Akin

Have got ile have 'in farkı nedir? " "I have got an elephant" dedim. Doğru dedi. Yani ikiside aynımı oluyor öyleyse "got" gereksiz olmuyormu?

3 yıl önce

AtakanKYLES

I have a car denildiğinde yanılmıyorsam arabam var anlamına geliyor. I have got a car denildiğinde ise bir arabaya sahibim anlamı geliyor diye biliyorum.

3 yıl önce

ZuhalAyiek

I in yanına neden am gelmiyor. Bazi sorularda am var bazilarda yok

3 yıl önce

epack1807
epack1807

Am be fiilinin çekimli halidir yani olmak anlamına gelir, fiili isim olan cümlelerde kullanılır, ama burada fiil sahip olmak bu da isim olmadığı için have getirilmiş.

1 ay önce

halibrace

Bu nasıl bir aldatmaca. Sanat bölümünde "benim bir filim var" yazmış. "I have a movie" diye atladım hemen. Tebrikler Duolingo. Seviye ilkokul 5 oldu sayende :)

2 yıl önce

alevisik83

Have got ve have aynı anlamda olmalı burda ise sadece have got doğru neden acaba?

3 yıl önce

A.CAGATAYD

bu ses cihazı hiçbirşeyi duymuyorrrrrerrrrr

2 yıl önce

nazlcanjim

o kadar dalmışımkı fili film olarak algılarım

3 hafta önce

NineTheme

My have a elephant. Neden yanlis acaba ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

My özne olamaz. Türkçe düşünmeyin.

4 yıl önce

muza445

çünkü ilk başı sesli harf ile başlayan an başlamayan ise a alır

4 yıl önce

krizagold

Nasıl yani anlamadım?

4 yıl önce

kushadige

Mesela "apple" "epıl" gibi okundugunu düşünecek olursak sesli harfle başlıyor ama her sesli harfle baslayana an getirilemez mesela "europa" "yuropa" tarzında okunuyor dolayısıyla yazımına degil okunusuna gore "a"veya"an" getirmeliyiz

4 yıl önce

nuraloglu

hayir

1 yıl önce

bahar135

Ma ve a ya bak

4 yıl önce