"Benim bir filim var."

Çeviri:I have an elephant.

February 19, 2014

18 Yorum


egeli_ogrenci

An ile A nın farkı nedir? Açıklar mısınız lütfen ?

November 5, 2014

Mucahit_Akin

An ile A nın farkı kelimede gizlidir. Şöyle açıklayayım: İsim ünlüyle başlıyorsa "An", ünsüzle başlıyorsa "A" kullanılır. Tabi okunuşuna dikkat etmek gerekir. Örnek: an apple (eypıl)

January 18, 2015

bymr7krc

tesekkurler

March 30, 2015

irmkrkmzr

Kelimenin başı sesli harfle başlardsa an koyulur örn:an elephant an apple... Kelimenin başı sessiz harfle başlarsa a koyulur Örn: a student a teacher...

July 2, 2015

AtakanKYLES

a/an- herhangi bir anlamına gelir.(a/an)- (e/en) David is a teacher.(David bir öğretmendir.) Claire is an air-hostess.(Clair bir hostestir.)

January 11, 2015

hejaceren

Açıklarız . Eğer ki kelime ünlü ile başlıyorsa An i kullanırız eğer ki ünsüz harfle başlarsa A ekiyle kullanırız

May 11, 2015

new06

Have has arasindaki fark neydi :/

August 15, 2014

TarkCin

Has he, she, it kullanırken getirilir

November 16, 2014

ZuhalAyiek

I in yanına neden am gelmiyor. Bazi sorularda am var bazilarda yok

February 21, 2015

epack1807

Am be fiilinin çekimli halidir yani olmak anlamına gelir, fiili isim olan cümlelerde kullanılır, ama burada fiil sahip olmak bu da isim olmadığı için have getirilmiş.

August 3, 2018

halibrace

Bu nasıl bir aldatmaca. Sanat bölümünde "benim bir filim var" yazmış. "I have a movie" diye atladım hemen. Tebrikler Duolingo. Seviye ilkokul 5 oldu sayende :)

August 9, 2016

sezginaleyna

eğer özne my olmuyorsa I ın yanında am olmalı

May 27, 2014

Mucahit_Akin

Have got ile have 'in farkı nedir? " "I have got an elephant" dedim. Doğru dedi. Yani ikiside aynımı oluyor öyleyse "got" gereksiz olmuyormu?

January 18, 2015

AtakanKYLES

I have a car denildiğinde yanılmıyorsam arabam var anlamına geliyor. I have got a car denildiğinde ise bir arabaya sahibim anlamı geliyor diye biliyorum.

January 20, 2015

alevisik83

Have got ve have aynı anlamda olmalı burda ise sadece have got doğru neden acaba?

January 25, 2015

A.CAGATAYD

bu ses cihazı hiçbirşeyi duymuyorrrrrerrrrr

September 23, 2015

nazlcanjim

o kadar dalmışımkı fili film olarak algılarım

August 19, 2018

nihal45949

An ünlülerde a ünsüzlerde

December 2, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.