1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Ott tárgyak vannak."

"Ott tárgyak vannak."

Fordítás:There are objects.

February 19, 2014

6 hozzászólás


[törölt felhasználó]

    "There are objects there" Ez vajon miért lehet hibás?


V_Gabor

    Kétszer szerepel a "there".


mander4711

    Szerintem tipikus használata lenne a there is/there are-nak. Szóval: There are objects there. Megírom hibának, hátha írnak valamit. Üdv!


Joshua0001

    máskor elfogadta


    [törölt felhasználó]

      Köszönöm a segítséget mindenkitől!


szabadosmagdola

      A megfejtest nem fogadta el megfejtesnek :-)

      Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.