1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Ott tárgyak vannak."

"Ott tárgyak vannak."

Fordítás:There are objects.

February 19, 2014

6 hozzászólás


Janics

"There are objects there" Ez vajon miért lehet hibás?


V_Gabor

Kétszer szerepel a "there".


mander4711

Szerintem tipikus használata lenne a there is/there are-nak. Szóval: There are objects there. Megírom hibának, hátha írnak valamit. Üdv!


Joshua0001

máskor elfogadta


Janics

Köszönöm a segítséget mindenkitől!


szabadosmagdola

A megfejtest nem fogadta el megfejtesnek :-)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés