"Senin bir kuşun var!"

Çeviri:You have a bird!

4 yıl önce

4 Yorum


hilmiyavuz

you have ile you've arasında ne fark var

4 yıl önce

NineTheme

Bazen karıştırdığım için soruyorum : Your ile you arasında bu cümlede ne fark var ? Gramerlik bir sorun mu var acab ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet. "my, your"vs, yani iyelik sıfatları adları üstünde sıfattırlar. sadece kendilerinden sonra gelen bir nesneyi tanımlamak için kullanılabilirler. yani sadece "your bird" (senin kuşun) tarzında kullanılabilirler. "Senin geldiğini görüyorum", "Senin kuşun var", "Seninle ben" tarzı cümlelerde "your" kullanılamaz, you gerekir.

"You have X"= "Senin X'in var"="Sen X'e sahipsin"

4 yıl önce

NineTheme

You özne ve you(r) iyelik sıfatı. Okay I understand now. Duolingo harika ve siz çok yardımcı oluyorsunuz bir lingot daha!

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.