1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Biz katılabilir miyiz?"

"Biz katılabilir miyiz?"

Çeviri:Dürfen wir mitmachen?

November 16, 2016

10 Yorum


humetin

Können wir teilnehmen?


Gluslu0

ikisi de katılmak. fark ne


Gluslu0

mitmachen ile teilnehmen


estavilo

Dürfen wir teilnehmen kabul edilmedi


messer689857

Können wir mitmachen (19.07.19)


hakanmetinn

Teilnehmen kabul edilmedi (20.08.2020)


MustafaKIL347179

Bu tarih gelsin belki o zaman kabul edebilirler çünkü daha 11 gün var


seyma43185

können wir teilnehmen


ozguraybirdi

Durfen ile mitmachen fiilini kullanmak zorunda miyiz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.