"Biz katılabilir miyiz?"

Çeviri:Dürfen wir mitmachen?

November 16, 2016

12 Yorum


humetin

Können wir teilnehmen?

November 24, 2017

Gluslu0

mitmachen ile teilnehmen

November 16, 2016

Gluslu0

ikisi de katılmak. fark ne

November 16, 2016

Selcen_Ozturk

ikisi dediğiniz şeylerin ne olduğunu yazarsanız sorunuza ancak öyle cevap bulabilirsiniz

November 16, 2016

enanasya

Mitmachen ile teilnehmen ikisi de katılmak anlamında değil midir? Neden "Können wir teilnehmen?" yanlış dendi?
17 Şubat 2019

February 17, 2019

humetin

Duden aynı anlamda olduğunu söylüyor. https://www.duden.de/rechtschreibung/teilnehmen... yine de bir fark var gibi :)

February 17, 2019

Gluslu0

bir yıl oldu hala cevap bulamadım

December 5, 2017

humetin
  1. etwas/bei etwas mitmachen: Ich mache den Ausflug mit. - Ich mache bei der Veranstaltung mit.
  2. an VERANSTALTUNG (Dat.) teilnehmen- Ich nehme an der Konferenz teil.
December 9, 2017

messer689857

Mitmachen ve teilnehmen i soruyor..

June 8, 2019

messer689857

Können wir mitmachen (19.07.19)

July 19, 2019

Esra622099

Dürfen wir teilnehmen kabul edilmedi

July 9, 2019

hakanmetinn

Teilnehmen kabul edilmedi (20.08.2020)

August 20, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.