"I wear a shirt and a skirt."

Fordítás:Inget és szoknyát viselek.

February 19, 2014

42 hozzászólás


dodolabs

És az miért nem jó, hogy "Van rajtam egy póló és egy szoknya."

March 1, 2014

Shibelion

Jó az, jelentsd nekik, hogy ez is jó megoldás.

March 1, 2014

DemeterCsenge1

xD én is ezt kérdem

November 14, 2015

PortikSzabolcs1

nem tudom... :D

February 21, 2016

SzilviaLile

De elméletileg a "shirt" nem jelent pólót sem vagyis nem így használják, legalábbis inkább t-shirtnek szoktam hallani. Amúgy nekem nem fogadta el a "szoknyát és inget hordok" fordítást. :)

March 16, 2014

JutkaBerecz

mert előbb van a mondatban az ing és utána a szoknya a rossz sorrend miatt nem fogadta el.

March 16, 2014

SzilviaLile

igen tudom csak szerintem nem kellene számítania

March 16, 2014

JutkaBerecz

szerintem is az a lényeg h mind a kettő rajtunk legyen,de ahogy haladok előre ennél kevesebbért sem fogad el dolgokat.

March 16, 2014

kakas201

Azért nem mindegy hogy a nadrág van előbb rajtam vagy az alsógatya ;)

August 12, 2015

JutkaBerecz

Ez esetben tényleg fontos a sorrend,de pólót viselnek már ing felett.Végül is követni kell a fordításnak azt a sorrendet amit ők írnak.

August 20, 2015

3Bubble3

Azért számítja, mert hasonló a két szó, és lehetne, hogy rosszul jegyzed meg, hogy melyik mit jelent.

March 14, 2015

SzilviaLile

végülisss igen :)

March 24, 2015

Shibelion

Hát ige, én is inkább csak a T-shirt-öt használnám a pólóra.

March 16, 2014

Emilyshen12

Én Angliába lakom és a 'shirt' az rövid gatya is szokott lenni néha!

January 4, 2016

Agyalap

A rövid nadrágot 'short'-nak hívják, ha jól tudom.

March 9, 2016

Emilyshen12

Jaaaaa!! Ezért vagyok össze zavarodva! Köszi! ;)

March 9, 2016

Martin1717

"szoknyát és egy pólót viselek ". persze nem jó... mert a két ruhadarabot felcseréltem... bár a program nagyon tetszik ( két napja non-stop használom) máramikor... :D

March 24, 2014

Nordako

"Van rajtam ing és szoknya" ez miért nem jó?

May 29, 2014

Shibelion

Szerintem jó, jelentsd.

May 30, 2014

kriszta.ki1

Pedig en is hordok :)

June 2, 2014

Esztrella17

Én azt írtam hogy szoknyát és inget hordok és nem fogadta el

July 12, 2014

3Bubble3

Mert te is felcserélted a sorrendet.

March 14, 2015

narancs12

A nők nem inget,hanem inkább blúzt viselnek magyarul!!!!

January 12, 2015

Lingodrom

Szerintem is. Én is a blúz szót írtam.

September 15, 2015

NinaOtherside

miért nem jó a hordani ige? inget és szoknyát hordok.nem fogadta el.

February 3, 2015

dolezsalzsofi

És az, hogy "én inget és szoknyát viselek"?

February 7, 2015

vajonki

"Inget és szoknyát viselek" ?

February 12, 2015

3Bubble3

Az jó, legalábbis nekem elfogadta.

March 14, 2015

Roliboy2001

miért nem jó az h ,,én viselem a pólót és a szoknyát" ??? -.-"

March 23, 2015

Nadybabe

a shirt = ing. T-shirt =póló. A shirt = EGY ing. (akár melyiket) The shirt = Az ing. (egy bizonyos ing, amire esetleg rá mutatsz.

March 23, 2015

novag

A nők esetében az "ing" az nem a "blúz"? Vagy ez öreges?

April 1, 2015

hungarywer

Én pólót és nadrágot viselek

August 10, 2015

PterRmis

A magyar nyelv választékos, és ezáltal bonyolult is, sajnos a program nem ismeri a tájhoz függő szókapcsolatokat, kifejezéseket. Egy idő után rájövünk a program algoritmusára és ha követjük, kevesebb lesz a hiba.

October 8, 2015

GyrgyBartus

nem értem miyen az ha pólót hordok télen

December 23, 2015

GyrgyBartus

t

December 23, 2015

Pr0xy1249

én viselek egy felsőt és egy szoknyát.. A felső miért nem jó? ...

December 26, 2015

VidaLuca1

Ott van az " a" egyet jelent. Akkor szerintem kellene a fordításba határozatlan névelő

June 28, 2016

Sztankay54

Direkt többször meghallgattam és azt mondja,hogy shirts

July 1, 2016

Pamacska3

most nem azért de ki venne fel egy alkalmi inget egy szoknyával?

June 22, 2018

CservgJnos

Nem tudom miért mond s végződést és leirva nemfogadja el.

March 17, 2019

feherarpad1965

Kérem, ezt itt korrigálják!

June 6, 2019

feherarpad1965

Szamárság!

June 6, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.