A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Egy férfi"

Fordítás:a man

0
4 éve

8 hozzászólás


DelgadoHun

Nem ment pont a mikrofonom

1
Válasz4 éve

hegyvidek

A man

0
Válasz3 éve

hegyvidek

Rég tanultam ezt

0
Válasz3 éve

Davidlovas

nekem csalt jól montam ki irta ahogy ki kel ejteni és jól montam és roszat irt ez csal :(

0
Válasz3 éve

roni3333

baromság

0
Válasz2 éve

Vandetka

nekem sikerült de ne csüggedjetek majd legközelebb nektek is sikerülni fog nyugi sok szerencsét kívánok és ne feledd nem szabad feladni egyből mert nem segít semmit inkább próbálkozzatok tovább! nekem valószínűleg azért sikerült mert figyeltem az órákon is meg itt is és ezen kívül tanultam is ! ti is csináljátok ezt és menni fog egykettőre ok. de hogy ti is ilyen jók legyetek mint én hogy mindig mindenhol kitűnő voltam angolból akkor tegyétek ezt:kezdjetek el tanulni,figyeljetek ennél is ,és nagyjából ennyi és ha többet akartok tudni itt írjátok meg vagy facebookon ok szívesen adok tanácsot és leéki fájdalmakról is lehet velem beszélni és segítek

0
Válasz2 éve

VashegyiOszkar

Teli van hibákkal.☹☹☹

0
Válasz1 hónapja

Bornice83

Hverxc

0
Válasz1 hónapja