1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She is not here."

"She is not here."

Fordítás:Nincs itt.

February 19, 2014

6 hozzászólás


irenmami

Nem fogadta el az "Ő nincs itt" fordítást. Miért?


GGABI2

Jelents hibára.


puskaskati

nekem elfogadta az "ő nincs itt" , csak azt mondja, hogy az itt-et, ittt-nek kell írni


Razcsi

Nekem elfogadta,nem írt semmilyen hibát


Bogi579066

Pedig a she az azt jelenti, hogy Ő (nőnem) ezért én sem értem miért nem jó. :D


JMelinda2

Hogy tudom megkülönböztezni a "hear"-t és a " here"-t?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.