1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Der Arbeitnehmer lernt."

"Der Arbeitnehmer lernt."

Çeviri:İşçi öğreniyor.

November 16, 2016

7 Yorum


ea6161

Bazı yerlerde başa Der koyunca çoğul oluyor neden ?


Selcen_Ozturk

yalın halde bu asla olamaz. Sadece genitiv, yani sahiplik durumunda geçerli


furkhan

Ses kötü yav "lağmt" diye okuyor resmen.


asya236

Ne dediğini anlamadım :(


humetin

arbeiten=

die Arbeit =

der Arbeiter (die Arbeiterin)

nehmen =

der Nehmer =

der Arbeitnehmer =


humetin

Der Arbeitnehmer hat einen Gast. =

Er ist der Gast von meinem Mitarbeiter =


humetin

Der Arbeitnehmer lernt Deutsch, weil er nach Deutschland gehen will =

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.