"Der Arbeitnehmer lernt."

Çeviri:İşçi öğreniyor.

November 16, 2016

7 Yorum


ea6161

Bazı yerlerde başa Der koyunca çoğul oluyor neden ?

November 16, 2016

Selcen_Ozturk

yalın halde bu asla olamaz. Sadece genitiv, yani sahiplik durumunda geçerli

November 16, 2016

furkhan

Ses kötü yav "lağmt" diye okuyor resmen.

January 31, 2017

AsyaMeliha

Ne dediğini anlamadım :(

November 14, 2017

humetin

arbeiten=

die Arbeit =

der Arbeiter (die Arbeiterin)

nehmen =

der Nehmer =

der Arbeitnehmer =

September 29, 2018

humetin

Der Arbeitnehmer hat einen Gast. =

Er ist der Gast von meinem Mitarbeiter =

September 30, 2018

humetin

Der Arbeitnehmer lernt Deutsch, weil er nach Deutschland gehen will =

October 3, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.