"Der Arbeitnehmer lernt."

Çeviri:İşçi öğreniyor.

1 yıl önce

7 Yorum


ea6161

Bazı yerlerde başa Der koyunca çoğul oluyor neden ?

1 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yalın halde bu asla olamaz. Sadece genitiv, yani sahiplik durumunda geçerli

1 yıl önce

furkhan

Ses kötü yav "lağmt" diye okuyor resmen.

1 yıl önce

AsyaMeliha

Ne dediğini anlamadım :(

10 ay önce

humetin

arbeiten=

die Arbeit =

der Arbeiter (die Arbeiterin)

nehmen =

der Nehmer =

der Arbeitnehmer =

1 hafta önce

humetin

Der Arbeitnehmer hat einen Gast. =

Er ist der Gast von meinem Mitarbeiter =

1 hafta önce

humetin

Der Arbeitnehmer lernt Deutsch, weil er nach Deutschland gehen will =

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.