A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Have a dog."

Fordítás:Tarts kutyát!

0
4 éve

21 hozzászólás


hubi2k6

nem kellene egy felkiáltójel a végére szerintetek?

5
Válasz4 éve

LrntTams

Ez az,a felkiáltó jel szerintem is,odajárna

5
Válasz4 éve

Fifike05.10

Az angolban nem teszünk felkiáltójelet a felszólító mondat végén, ha az parancsot fejez ki. És nincs benne alany, ez különbözteti meg a kijelentő mondattól... Pl.: Close your book. Have a dog. stb... Remélem tudtam segíteni! :) Okt 10. 2014

4
Válasz3 éve

mark.olah.

Tarts kutyát-get a dog... Vagy nem?

3
Válasz4 éve

LQ75

Ez miért ezt jelenti? Vagy ez így egy kifejezés?

2
Válasz4 éve

animanika

have a dog Az egy nincs utána felkiáltójel, azonkívül a felszólítómód talán még nem kellene itt

2
Válasz4 éve

maxi40

nekem sem ment!

1
Válasz4 éve

csikianett

:(

0
Válasz4 éve

Viktorles

Ez szerintem nem jó! Simán annyit jelent szerintem, hogy van kutyám. Vagy ha nem akkor kérném a fényt az alagút végére, de ne dudáljon!

1
Válasz4 éve

Csabak

Nem jelent azt, I have a dog - Van egy kutyám Have a dog - Tarts kutyát! (felszolító) You have a dog - Neked van egy kutyád

0
Válasz4 éve

KunZsuzsa

Én már teljesen összezavarodtam... :)

0
Válasz4 éve

Magdi57

Nincs felkiáltó jel és a hangsúlyból sem lehet következtetni a felszólító módra.

0
Válasz4 éve

ilonka.zol

Felkiáltó jel ???

0
Válasz3 éve

KatalinPal5

Miért nem/ egy kutymvan

0
Válasz4 hónapja

KatalinPal5

Bocsi .miért nem Van egy kutyám

0
Válasz4 hónapja

TthKlmn

I have a dog A példa egy kifejezés így kell bemagolni! Amikor az ige előtt nincs személyes névmás akkor minden esetben felszólítómódba kerül a mondat és egyes szám második személyre kell értelmezni! (TE) tarts kutyát! Read a book Olvass könyvet!

0
Válasz3 napja

EditMszros

Legyen egy kutyád! Ezt elfogadta.

0
Válasz4 hónapja

Szanto1
Szanto1

Van egy kutya. ( valakinek, valahol az lényegtelen) -ezt is el lehetne fogadni.

0
Válasz4 hónapja

GyorgyneMi1

Miert igy kell irni?,I have: van egy kutyam.

0
Válasz1 hónapja

TthKlmn

Keep a dog

0
Válasz3 napja

kovacsnekj

az angol szórend ijen kacifántos

0
Válasz1 napja