"How do they know?"

Fordítás:Honnan tudják?

February 19, 2014

16 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


nyista

Én is hogyan tudják- at írtam


pia876

a google fordítóban "from where do they know?" és a "how do they know" is azt jelenti "Honnan tudják?" Lehetséges hogy ez is egy ilyen általánosan használt angol kifejezés, amit meg kell tanulni és kész? Aki hozzáértő, lécci írjon pár sort, hogy tisztázzuk! Viszont akkor hogy mondják angolul azt, hogy "ők hogyan tudják?"


szivoskati

Nem vagyok hozzáértő, de a SZTAKI szótár szerint is kifejezés a "how do you know? = honnan tudod?"


Vica58

A "mennyire ismerik?" az miért nem jó?


aptg.gabi

Tudom, hogy már a másik században írtad, de már elfogadja. 2021. 02. 24.


WiedermannD

Hogy tudják ők? Nem fogadta el.


Makuka0

a honnan, az helyhez kötött, nekem a Where jutna erről a magyar fordításról eszembe, nem a How.


nyusziagyar

lásd pia876:"a google fordítóban "from where do they know?" és a "how do they know" is azt jelenti "Honnan tudják?" Lehetséges hogy ez is egy ilyen általánosan használt angol kifejezés, amit meg kell tanulni és kész? Aki hozzáértő, lécci írjon pár sort, hogy tisztázzuk! Viszont akkor hogy mondják angolul azt, hogy "ők hogyan tudják?"


P.Viky

Szerintem a hogyan tudják kérdésnek nincs értelme attól, hogy ez a szószerinti fordítása. Nem is mondunk ilyet. Ezt ők így kérdezik. Ez olyan mint, hogy az angol azt mondja face to face, ennek a tükörfordítása az hogy arctól arcba, de mi magyarok ilyet nem mondunk, hanem úgy használjuk szemtől szembe. Ugyanaz a jelentés csak más kifejezés.


nyusziagyar

Igaz. Valójában arra voltam kíváncsi; "Ők hogy tudják?" -ot hogyan mondják angolul. :)


WolfeeBeni

Kis autóval elakadtak? Én úgy tudtam, hogy ott legfeljebb terepjáróval és óvatosan lehet átmenni. Ezek hogyan tudták?


zoltan.vagany

Itt nem inkabb a hogyan tudjak a jo valasz? A honnan tudjak az inkabb a where do they lenne, nem?


tango.mo

Az hogy lenne angolul: (én így tudom), ők hogy tudják?


meszgizi

honnan ismerik nem jó?


JoeSzab

Hogyan tudják? Honnan tudják? Mindkét fordítás jó!


JnosKereke2

Ez most komoly?? Honnan tudják és a honnan tudják azt magyarul ugyanazt jelenti......

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.