A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"How do they know?"

Fordítás:Honnan tudják?

0
4 éve

14 hozzászólás


nyista

Én is hogyan tudják- at írtam

2
Válasz4 éve

pia876
pia876

a google fordítóban "from where do they know?" és a "how do they know" is azt jelenti "Honnan tudják?" Lehetséges hogy ez is egy ilyen általánosan használt angol kifejezés, amit meg kell tanulni és kész? Aki hozzáértő, lécci írjon pár sort, hogy tisztázzuk! Viszont akkor hogy mondják angolul azt, hogy "ők hogyan tudják?"

2
Válasz4 éve

szivoskati

Nem vagyok hozzáértő, de a SZTAKI szótár szerint is kifejezés a "how do you know? = honnan tudod?"

2
Válasz4 éve

Vica58

A "mennyire ismerik?" az miért nem jó?

1
Válasz4 éve

WiedermannD

Hogy tudják ők? Nem fogadta el.

1
Válasz3 éve

zoltan.vagany

Itt nem inkabb a hogyan tudjak a jo valasz? A honnan tudjak az inkabb a where do they lenne, nem?

0
Válasz4 éve

tango.mo
tango.mo

Az hogy lenne angolul: (én így tudom), ők hogy tudják?

0
Válasz4 éve

meszgizi

honnan ismerik nem jó?

0
Válasz4 éve

cet423
cet423

A tükörfordítás szerintem a "hogyan csinálják ők tudni" és ebből lesz a Honnan tudják.

0
Válasz3 éve

Makuka0

a honnan, az helyhez kötött, nekem a Where jutna erről a magyar fordításról eszembe, nem a How.

0
Válasz3 éve

nyusziagyar

lásd pia876:"a google fordítóban "from where do they know?" és a "how do they know" is azt jelenti "Honnan tudják?" Lehetséges hogy ez is egy ilyen általánosan használt angol kifejezés, amit meg kell tanulni és kész? Aki hozzáértő, lécci írjon pár sort, hogy tisztázzuk! Viszont akkor hogy mondják angolul azt, hogy "ők hogyan tudják?"

0
Válasz3 éve

P.Viky

Szerintem a hogyan tudják kérdésnek nincs értelme attól, hogy ez a szószerinti fordítása. Nem is mondunk ilyet. Ezt ők így kérdezik. Ez olyan mint, hogy az angol azt mondja face to face, ennek a tükörfordítása az hogy arctól arcba, de mi magyarok ilyet nem mondunk, hanem úgy használjuk szemtől szembe. Ugyanaz a jelentés csak más kifejezés.

1
Válasz2 éve

nyusziagyar

Igaz. Valójában arra voltam kíváncsi; "Ők hogy tudják?" -ot hogyan mondják angolul. :)

0
Válasz2 éve

JoeSzab
JoeSzab

Hogyan tudják? Honnan tudják? Mindkét fordítás jó!

0
Válasz1 hónapja