A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"How do they know?"

Fordítás:Honnan tudják?

4 éve

15 hozzászólás


nyista

Én is hogyan tudják- at írtam

4 éve

pia876

a google fordítóban "from where do they know?" és a "how do they know" is azt jelenti "Honnan tudják?" Lehetséges hogy ez is egy ilyen általánosan használt angol kifejezés, amit meg kell tanulni és kész? Aki hozzáértő, lécci írjon pár sort, hogy tisztázzuk! Viszont akkor hogy mondják angolul azt, hogy "ők hogyan tudják?"

4 éve

szivoskati

Nem vagyok hozzáértő, de a SZTAKI szótár szerint is kifejezés a "how do you know? = honnan tudod?"

4 éve

Vica58

A "mennyire ismerik?" az miért nem jó?

4 éve

WiedermannD

Hogy tudják ők? Nem fogadta el.

3 éve

zoltan.vagany

Itt nem inkabb a hogyan tudjak a jo valasz? A honnan tudjak az inkabb a where do they lenne, nem?

4 éve

tango.mo
tango.mo

Az hogy lenne angolul: (én így tudom), ők hogy tudják?

4 éve

meszgizi

honnan ismerik nem jó?

4 éve

cet423
cet423

A tükörfordítás szerintem a "hogyan csinálják ők tudni" és ebből lesz a Honnan tudják.

3 éve

Makuka0

a honnan, az helyhez kötött, nekem a Where jutna erről a magyar fordításról eszembe, nem a How.

3 éve

nyusziagyar

lásd pia876:"a google fordítóban "from where do they know?" és a "how do they know" is azt jelenti "Honnan tudják?" Lehetséges hogy ez is egy ilyen általánosan használt angol kifejezés, amit meg kell tanulni és kész? Aki hozzáértő, lécci írjon pár sort, hogy tisztázzuk! Viszont akkor hogy mondják angolul azt, hogy "ők hogyan tudják?"

3 éve

P.Viky

Szerintem a hogyan tudják kérdésnek nincs értelme attól, hogy ez a szószerinti fordítása. Nem is mondunk ilyet. Ezt ők így kérdezik. Ez olyan mint, hogy az angol azt mondja face to face, ennek a tükörfordítása az hogy arctól arcba, de mi magyarok ilyet nem mondunk, hanem úgy használjuk szemtől szembe. Ugyanaz a jelentés csak más kifejezés.

2 éve

nyusziagyar

Igaz. Valójában arra voltam kíváncsi; "Ők hogy tudják?" -ot hogyan mondják angolul. :)

2 éve

JoeSzab
JoeSzab

Hogyan tudják? Honnan tudják? Mindkét fordítás jó!

4 hónapja

csejecskip

Azt mondja hogy how do you they now

6 hónapja