Duolingo is the most popular way to learn languages in the world. Best of all, it's 100% free!

"El merge acolo unde merg eu."

Translation:He goes where I go.

1 year ago

9 Comments


Rucho94
Rucho94

Is "acolo" obligatory here?

1 year ago

AriW1977
AriW1977

Eu personal nu cred :-) , dar români (și moldoveni) tind să zică astfel de chestii :-) :-) :-)

1 year ago

GrossiBP
GrossiBP

Good you talked with each other : ) one day I will understand it heh.

1 year ago

SebastianMolin

românii și moldovenii* (plural with definite articles) - În acest fel sună mai românește :-)

1 year ago

AriW1977
AriW1977

poate așa e o olecuțică mai ghinni :-) :-) :-)

1 year ago

SebastianMolin

O' shii :-)))

1 year ago

AriW1977
AriW1977

Eu vă felicit pe toți cu ocazia lansării acestui curs minunat ! Vă mulțumesc ! Eu chiar mă distrez acum :-)

1 year ago

Rucho94
Rucho94

Cuvintele lui Ari sunt ale mele! Mersi! Niciodată n-am folosit atât de mult Duolingo. :))))))))))))))

1 year ago

FaizalZahid
FaizalZahid

Mary had a little lamb

1 year ago