"Ineedtoexercise."

Fordítás:Gyakorolnom kell.

4 éve

22 hozzászólás


budai.doc

Ezt inkább úgy fordítanám, hogy "szükségem van gyakorlásra" vagy "szükséges gyakorolnom". Vagyis ez inkább belső kényszer. A "gyakorolnom kell" az inkább az "I have to exercise" fordítása, amit meg inkább külső kényszer hatására teszek.

4 éve

TirinaH

És mit szóltok a "muszáj gyakorolnom"-hoz? Muszáj, mert el akarok érni valamit - belső kényszer. Én a need-et legtöbbször így fordítom magamnak.

4 éve

sirpee79

A külsö kényszer az inkább a 'must', nem?

4 éve

budai.doc

A must és a have to általában felcserélhető. Tehát a must is külső kényszert jelent. De bizonyos helyzetekben a must személyes érzéseket tükröz, a have to épp ellenkezőleg. Ezért néha a különbség fontos lehet, ezeket meg kell tanulni.

4 éve

viccestapsi

miért nem jó a "szükségem van gyakorlásra"?

4 éve

miskei
miskei

"szükséges gyakorolnom" szerintem is jó

4 éve

fectroll
fectroll

Szükséges - to need

4 éve

Papucska
Papucska

Én is hirtelen azt írtam, hogy "szükségem van". Aztán rájöttem, hogy így hogy "need to" azt jelenti : kell Már hallottam így az USA ban.

4 éve

fectroll
fectroll

Gyakorlásra van szükségem. :)

4 éve

Guzmotm

"Edzenem kell." miért nem jó?

4 éve

fectroll
fectroll

Mert az a "training".

4 éve

janos783786

A " tornáznom kell" - et nem fogadta el. Pedig szerintem használják. A gyakorolra inkább a practice-t használnám.

1 éve

attila.pap

A kell az a have to sg

4 éve

attila.pap

Vagy must...

4 éve

fectroll
fectroll

Jelentsd!

4 éve

Zsemoka

Szükséges gyakorolnom... miért nem jó???

4 éve

KapalaGy

Ugyanezt kérdezem :)

4 éve

NelliHroch

Helytelen amit irtak: az gyakorolni!

3 éve

gaalmosch14

Az I need to practise is jó? (Nem ezt írtam csak egy kérdés)

1 éve

wolpone
wolpone

nekem gyakorolni kell......miért nem jó?

1 éve

attila.pap

Szuksegem van gyakorlatra

4 éve

fectroll
fectroll

Mert "to exercise". a "to" miatt nem lehet "gyakorlat".

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.