1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I need to exercise."

"I need to exercise."

Fordítás:Gyakorolnom kell.

February 19, 2014

22 hozzászólás


budai.doc

Ezt inkább úgy fordítanám, hogy "szükségem van gyakorlásra" vagy "szükséges gyakorolnom". Vagyis ez inkább belső kényszer. A "gyakorolnom kell" az inkább az "I have to exercise" fordítása, amit meg inkább külső kényszer hatására teszek.


TirinaH

És mit szóltok a "muszáj gyakorolnom"-hoz? Muszáj, mert el akarok érni valamit - belső kényszer. Én a need-et legtöbbször így fordítom magamnak.


sirpee79

A külsö kényszer az inkább a 'must', nem?


budai.doc

A must és a have to általában felcserélhető. Tehát a must is külső kényszert jelent. De bizonyos helyzetekben a must személyes érzéseket tükröz, a have to épp ellenkezőleg. Ezért néha a különbség fontos lehet, ezeket meg kell tanulni.


viccestapsi

miért nem jó a "szükségem van gyakorlásra"?


miskei

"szükséges gyakorolnom" szerintem is jó


fectroll

Szükséges - to need


Papucska

Én is hirtelen azt írtam, hogy "szükségem van". Aztán rájöttem, hogy így hogy "need to" azt jelenti : kell Már hallottam így az USA ban.


fectroll

Gyakorlásra van szükségem. :)


Guzmotm

"Edzenem kell." miért nem jó?


fectroll

Mert az a "training".


janos783786

A " tornáznom kell" - et nem fogadta el. Pedig szerintem használják. A gyakorolra inkább a practice-t használnám.


attila.pap

A kell az a have to sg


Zsemoka

Szükséges gyakorolnom... miért nem jó???


KapalaGy

Ugyanezt kérdezem :)


NelliHroch

Helytelen amit irtak: az gyakorolni!


gaalmosch14

Az I need to practise is jó? (Nem ezt írtam csak egy kérdés)


wolpone

nekem gyakorolni kell......miért nem jó?


attila.pap

Szuksegem van gyakorlatra


fectroll

Mert "to exercise". a "to" miatt nem lehet "gyakorlat".

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.