A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I need to exercise."

Fordítás:Gyakorolnom kell.

4 éve

17 hozzászólás


budai.doc

Ezt inkább úgy fordítanám, hogy "szükségem van gyakorlásra" vagy "szükséges gyakorolnom". Vagyis ez inkább belső kényszer. A "gyakorolnom kell" az inkább az "I have to exercise" fordítása, amit meg inkább külső kényszer hatására teszek.

4 éve

viccestapsi

miért nem jó a "szükségem van gyakorlásra"?

4 éve

miskei
miskei

"szükséges gyakorolnom" szerintem is jó

4 éve

fectroll
fectroll

Szükséges - to need

3 éve

Papucska
Papucska

Én is hirtelen azt írtam, hogy "szükségem van". Aztán rájöttem, hogy így hogy "need to" azt jelenti : kell Már hallottam így az USA ban.

4 éve

fectroll
fectroll

Gyakorlásra van szükségem. :)

3 éve

Guzmotm

"Edzenem kell." miért nem jó?

4 éve

fectroll
fectroll

Mert az a "training".

3 éve

attila.pap

A kell az a have to sg

4 éve

attila.pap

Vagy must...

4 éve

fectroll
fectroll

Jelentsd!

3 éve

Zsemoka

Szükséges gyakorolnom... miért nem jó???

4 éve

KapalaGy

Ugyanezt kérdezem :)

4 éve

NelliHroch

Helytelen amit irtak: az gyakorolni!

3 éve

gaalmosch14

Az I need to practise is jó? (Nem ezt írtam csak egy kérdés)

1 éve

janos783786

A " tornáznom kell" - et nem fogadta el. Pedig szerintem használják. A gyakorolra inkább a practice-t használnám.

1 éve

wolpone
wolpone

nekem gyakorolni kell......miért nem jó?

1 éve