1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Girls eat rice."

"Girls eat rice."

Çeviri:Kızlar pilav yer.

February 19, 2014

38 Yorum


bukade

Doģru yaptim kolaydi


Azra87899

Rice pirinç değil miydi? ?


asude0618

hem pirinc hem pilav anlaminda kullanılır bu cumlenin anlamına bağlı


MusaTayyar

Yaw rice pirinçmi pilavmı


fatihkasska

Evet ikisi içinde kullanılır ama mantıklı düşünürsek pirinç mi yenir pilav mı .


emrebariso

İkisi için de kullanilir


BetlKnac

Pirinç beyefendi


evvalDrirm

Ben kızlar pilav yer dedim bastım da ama bakmadım basarken yer kelimesine de düzgün basamamışım direk kontrol et butonuna basınca yanlış oldu tabi


esmac35

Neden basına the gelmedi


mitMutlu

Çünkü çoğul isimlerde the kullanılmaz


35merve

Ya dedigi bi turlu anlasilmiyor


samet2002

Yaaa yanlislikla girls ear rice yazdim


TunaBostanci

Kızlar pilav yedi olabilirdi


OnurEren48

Girls ate rice olursa senin dediğin olurdu (ate eat'ın geçmiş zaman hali)


ZeynepNaz105129

Bende anlayamadım bune ya


FatoYter

Enterasan konuşuyoruzda kabul etmiyor ;)


ZeynepSena648076

yaa ben doğru yazdım yanlış dıyo


evvalDemir14

Ne manağğ suuzudjai


eylul_su_975

Bazen dediğimi anlıyo ama bazen anlamıyo


mustafa200331

H a r i k a !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


mustafa200331

Kızlar pilav yer . girls eat rice


meva563396

Kizlar pilav yer çoook basit ben amerikanım türkce biliyorum siz bizim dilimizi öğrenmeye çalişıyosuniz


Sevgi975386

Grils eat rice. duyduğumu yazdım. doğru ama yanlış dedi. kendisi de altta aynısını yazdı. programda hatalar var


sadik415497

Hangi durumlarda yuklem sona geliyor


Berkay736248

The girls eat rice neden olmaz?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.