"The pen and the eraser are in the pencil case."

Translation:Pixul și guma de șters sunt în penar.

November 17, 2016

5 Comments
This discussion is locked.


Seiorai

I think "radiera" would also be a correct solution here.


Licinia8

Serios, este vreo diferenta intre "guma de sters" si "radiera"? Mi se pare ca exagerati cerand persoanei sa foloseasca doar o forma, cea care va este mai familiara. Pentru mine, care cunosc foarte bine limba romana, este extram de enervant sa trec prin testele acestui site, ce sa spunem de o persoana care ar vrea sa invete romana?


Gra1980o

i assume penar isnt penarul as definitive article preceeded? Can anyone tell me what the exact rule is please? Thanks.


186.Eb4to1LJgnhF

Direct complement nouns which are preceded by prepositions do not get the definite article unless they have some determiner of their own.

Pixul este în penar.

Pixul este în penarul albastru.

Learn Romanian in just 5 minutes a day. For free.