"She creates the computer department."

Fordítás:Létrehozza a számítógép-részleget.

February 19, 2014

15 hozzászólás


patti79

a gép által javasolt "felállítja" helyett a "kialakítja" talán még jobb is lenne. ehhez képest hiba.

February 19, 2014

keep2000

Ugye beküldted a hibajelentéssel? Mert ezt sajnos nem mutatja a rendszer a szerkesztőknek

February 23, 2014

patti79

persze

February 23, 2014

Shibelion

Így egy kicsivel talán jobb: Megalkotja a számítógépes részleget. Opinions?

February 28, 2014

nkatika

Ugyanezt írtam.

April 1, 2014

Andis77

Nalam "letrehozza a szamitogep reszleget" jelenik mar meg!

March 1, 2014

havai46

havai46: én azt írtam, hogy " alakit egy számítógépes részleget" Szerintem ugyanazt jelenti!

March 4, 2014

komarta

Miért nem elfogadható a "megalakítja" ?

March 7, 2014

SignorinaDorina

mennyire számít a kisbetű/nagybetű?Létrehozza helyett létrehozza a számítógép részleget írtam és nem fogadta el...

March 24, 2014

aptg.gabi

valami más lehetett a hiba, mert én állandóan kisbetűkkel kezdem a mondatot :)

April 8, 2014

Reedn001

"Ő létrehozza a számítástechnikai osztályt"?

April 15, 2014

Shibelion

Számítástechnika = computing/computer science/copmuter technology

April 16, 2014

Mickey719886

Kialakít, létrehoz, mi a különbség ?

May 3, 2019

FerencBalc

Miért nem jó, hogy elkészíti?

May 9, 2019

FerencBalc

Miért nem jó: Elkészíti a számítógép részleget?

May 12, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.